IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Kopen is gay (gemaakt topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Jelle
Usericon van Jelle
Posted 07-07-2009 16:08 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

1969 niet oud genoeg? Beetje Jefferson Airplane achtig, het kan mij iig wel bekoren.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-07-2009 16:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 juli 2009 16:07 schreef R. het volgende:
Zal rond een 10tje worden.


Valt mee, wie weet heb je binnenkort wel een mailtje dan!


Je moeder.


R.
Usericon van R.
Posted 07-07-2009 16:23 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2009 16:08 schreef Jelle het volgende:
1969 niet oud genoeg? Beetje Jefferson Airplane achtig, het kan mij iig wel bekoren.


Ik bedoel dat ik sowieso niet echt into hun muziek ben, maar into bandjes met een doom (ala pentagram) sound


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 12-07-2009 11:57 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

We zijn bezig onze oefenruimte op te knappen.
Dit weekend hebben we de gore linolium-tegelvloer verwijderd en de houten vloer geschuurd...







...wordt vervolgd!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-07-2009 17:13 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Mooi resultaat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-07-2009 17:32 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Idd, ziet er strak uit.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 12-07-2009 20:28 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Thx! Ik vind het zelf ook verassend mooi en het is nog niet klaar, we hebben nog een dag moeten schuren en straks komt de hele boel komt nog in de was/olie.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-07-2009 0:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

vette gordijnen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


R.
Usericon van R.
Posted 16-07-2009 11:58 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht



RGB
Usericon van RGB
Posted 16-07-2009 13:39 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 20:28 schreef Jelle het volgende:
Thx! Ik vind het zelf ook verassend mooi en het is nog niet klaar, we hebben nog een dag moeten schuren en straks komt de hele boel komt nog in de was/olie.

Ik kan je DIT SPUL aanraden, dat gebruiken we in het theater altijd voor de toneelvloer.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 16-07-2009 13:45 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2009 13:39 schreef RGB het volgende:
Ik kan je DIT SPUL aanraden, dat gebruiken we in het theater altijd voor de toneelvloer.

Dank u, maar dat heb ik niet nodig. Ik weet wat er in die mysterieuze potjes zit dus ik stel zelf m'n olie/was/verdunner mengsels samen van hele basale, natuurlijke en goedkope ingrediënten.


RGB
Usericon van RGB
Posted 16-07-2009 16:21 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2009 13:45 schreef Jelle het volgende:
Dank u, maar dat heb ik niet nodig. Ik weet wat er in die mysterieuze potjes zit dus ik stel zelf m'n olie/was/verdunner mengsels samen van hele basale, natuurlijke en goedkope ingrediënten.

Ha, beetje de alchemist uithangen he? Wel metolverantwoord natuurlijk


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-07-2009 16:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 juli 2009 13:45 schreef Jelle het volgende:
Dank u, maar dat heb ik niet nodig. Ik weet wat er in die mysterieuze potjes zit dus ik stel zelf m'n olie/was/verdunner mengsels samen van hele basale, natuurlijke en goedkope ingrediënten.


Er zitten toch een zooi natuurlijke antibiotica(of antiseptica hoe je het wilt noemen) in?
Net zoals in nature in hout al voorkomen(teak is daar een erg goed voorbeeld van)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-07-2009 16:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2009 0:26 schreef ElitE het volgende:
vette gordijnen

Lijkt me niet zo'n ramp. Jelle heeft vast wel zelf samengesteld middeltje waarmee hij ze weer schoon kan maken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-07-2009 16:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



vet vind ik ze altijd het lekkerst, ik heb niets met die light gordijnen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 16-07-2009 17:03 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2009 16:29 schreef ElitE het volgende:
Er zitten toch een zooi natuurlijke antibiotica(of antiseptica hoe je het wilt noemen) in?
Net zoals in nature in hout al voorkomen(teak is daar een erg goed voorbeeld van)


Bacteriën (en ander gespuis) zijn niet zo het probleem bij een houten vloer en dus is antibiotische werking eigenlijk overbodig. Voornaamste doelen van een afwerking zijn de vochtafstotende werking en verbeteren van slijtvastheid en natuurlijk de uitstraling.
Ik ga dit keer wss een mengsel van lijnzaadolie, bijenwas en terpentine gebruiken.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 02-08-2009 10:00 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Vervolg van de renovatie van onze oefenruimte.





Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-08-2009 12:07 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Goed bezig.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Snark
Usericon van Snark
Posted 02-08-2009 12:59 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2009 11:58 schreef R. het volgende:



heb jij een zeefdrukding?



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-08-2009 14:30 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2009 10:00 schreef Jelle het volgende:
Vervolg van de renovatie van onze oefenruimte.






De TL-bakken blijven hangen?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-08-2009 14:35 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2009 12:59 schreef Snark het volgende:
heb jij een zeefdrukding?




quote:
Op 23 april 2009 17:37 schreef R. het volgende:
Uitgeprint op hema transfer papier, 50 minuten zitten knippen en snijden en daarna erop gestreken.

Het zit hem allemaal in het goed uitsnijden van witte vlakken en je hebt een shirt wat jaren meegaat.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 02-08-2009 14:41 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Nee, die gaan er ook allemaal uit.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-08-2009 14:43 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht



Snark
Usericon van Snark
Posted 02-08-2009 17:28 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2009 14:35 schreef Staalman het volgende:
.... hema transfers ....



o oke...

ik ben aan t kijken naar een manier om te gaan zeefdrukken, vandaar


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 07-08-2009 23:09 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Ik heb deze week een paar stands gemaakt voor oa. PA-speakers in de oefenruimte.



Het lichte hout is grenen, het donkere hout thermische behandeld vuren aka Thermowood.
Materiaalkosten 21,-


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen