|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 12-05-2008 11:47] |
|
@Carnagath: Treinen kan ook Gewoon komen! |
|
misschien een idee om de titel van het topic aan te passen en een datum + andere bands er bij te zetten? Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
Zaal gaat om 7 uur open en de eerste band speelt om half 8!! Be there! |
|
Winter of sin zal dan ook de nieuwe cd "Razernij" ter verkoop aanbieden. Op www.myspace.com/winter_of_sin is een nummer te beluisteren van die cd. Tot zaterdag |
|
Nemen jullie hem ook mee naar Leeuwarden? |
|
Oeh dit ziet er leuk uit. Dit word hem denk ik dit weekend. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Gezellig dat je komt.. Ter info aanvang is half 8 dus dan begint de eerste band, zaal is +/- half uur van te voren open. |
|
woesj. aangezien ik Kaar en daarmee Slurp heb beloofd te komen, zal ik er ook zijn. Vooral Hegemon lijkt me kek, en Panchrysia was de vorige keer dat ik ze zag (met Vreid) zeker goed te doen. maar vooral het goede bier en massa's Houtense gothicjügend zal mij vermaken. kek! www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Lekkere avond |
|
En hoe was Grift? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Ging kut met het geluid man! Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
Ah jammer, is de demo wel goed opgenomen? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Was Hegemon nog een beetje de moeite? Sterke laatste plaat... Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |