![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Zeg paul, draait ZW nou al op de nieuwe machine?! ![]() |
|
Ja..... ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
quote: Oh... niks van gemerkt?! ![]() |
|
quote:Dan heb ik het goed overgezet vind je ook niet? ![]() |
|
quote: Helemaal mee eens! ![]() ![]() |
|
quote: Wanneer heb je dat gedaan dan?? En hoe komt het dat ik als trouwe ZM bezoeker niks door had? ![]() |
|
Of is dat zo sinds je SSL voor het CMS gebruikt? ![]() |
|
quote:Klopt ... je hebt er als het goed is weinig van gemerkt omdat ik tijdelijk www4.zwaremetalen.com aangemaakt had op de nieuwe server en van de oude server daar naar verwees. Tevens heb ik er voor gezorgd dat de nieuwe server al wel op www.zwaremetalen.com zou reageren. En ik had er voor gezorgd dat het domein rond 4 uur was omgezet.En de meeste Nederlandse internet provideres resetten hun DNS rond een uur of 5 a 6. Dus toen was het bij hun ook meteen bekend. ![]() |
|
Mensen LET OP: Hoi allemaal, Je hebt het vast al gelezen op de frontpage, maar voor wie het nog niet gezien heeft het volgende: Vanavond zal rond een uur of 22 de ZM-server verhuist worden van het datacenter Redbus naar het datacenter Telecity. Daardoor zullen we er een korte periode uit liggen. Ik verwacht ongeveer een uurtje. Vervelend is wel dat we gelijk van ip-nummer wijzigen dus het kan zijn dat je niet meteen de site kan vinden. Met de url's http://www2.zwaremetalen.com en http://forum2.zwaremetalen.com kan je dan toch op de site komen. Deze linkjes nu niet aanklikken anders heb je misschien nog een oud ip nummer te pakken. Dus pas gebruiken als de site het niet zou doen. groetjes Paul On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Het werkt, whoohoo Wel zo traag als de tering hier, trouwens. ![]() |
|
Nog wel een beetje traag, MAAR het werkt. w00t Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ah nu is het weer snel ![]() ![]() |
|
En toen waren we op de backup url... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Hier was ZM even niet te bereiken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Joh. ![]() |
|
quote: +1 ![]() Nice! ![]() ![]() |
|
quote: Echt waar. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |