|
Auteur: |
|
|
Severe Torture vervangt Belphegor vanaf de show in Haarlem (25-09), dus ze zullen ook in de Effenaar spelen. Tevens zal bij de shows in Nederland het Finse Omnium Gatherum meespelen. Helaas geen Belphegor, maar Severe Torture is natuurlijk ook erg gaaf. Kan ik ze alsnog zien, daar ik ze op NDF gemist heb. |
|
Beters, Severe in plaats van Belphegor. Belphegor zie ik toch al op Zwarte Cross. |
|
Jammer, maar Belphegor op Stonehenge, tegen die tijd maar even kijken voor de andere 2. |
|
Belphegor heb ik nu toch al een paar keer gezien, laat Severe Torture dus maar komen Faustian Spirit of the Earth |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig |
|
/me is ook aanwezig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
geen belphegor ? vergeet t dan maar, Nile al te vaak gezien. Fuck the world and fuck you |
|
Aankomende zondag alweer, superveel zin in! an evil incarnation of DEATH! |
|
Schop! Nog een paar uur te gaan en dan is het zover! Nog meer mensen die er heen gaan? an evil incarnation of DEATH! |
|
nee |
|
quote: Haha, dan heb ik veel ruimte vanavond! pffffffffffff an evil incarnation of DEATH! |
|
Afwezig, te brak. |
|
Supervet gisteravond. Omnium Gatherum gemist omdat we te laat binnen waren, Severe torture begon net toen ik de zaal binnenliep, en die konden me behoorlijk overtuigen, goeie set van die gasten. Grave kon me echt niet boeien, niet zo mijn ding die band. Nile was supervet, vette nummers, goed geluid ook. Kollias had wel eens moeite met zn twinpedal strak houden, maar omdat nu storend te noemen, nee. Band van de avond wat mij betreft. Ook fijn dat het niet superdruk was, maar je gewoon lekker in de zaal kon staan, ook vooraan en nog lekker wat ruimte over had. |
Index / Concerten |