|
Auteur: |
|
|
Niemand? Sta ik daar straks een beetje alleen te staan? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ja! klinkt nou niet echt uitnodigend... en om nou weer 10 pleuro aan treinkaartje uit te geven, en 10 pleuro aan drank... nee, ik blijf liever thuis! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Als ik dit weekend bij mn vriendin dr ouders was geweest dan wist ik het wel, maar helaasch. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Gratis entree klinkt ook niet uitnodigend? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Mmmm 50 min fietsen of warm thuis film kijken... dat laatste! Sterkte Wim! Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Er zal vast wel personeel zijn. Maar zonder gekheid, Embodiment is behoorlijk cool, en gratis entree is altijd mooi meegenomen, maar ik ga echt niet meer dan een uur rijden hiervoor, hehe |
|
Hehehe, watjes!@ Ik moet wel 5 minuten lopen door de kou! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja, nou weet je wat het is, dat heen gaan vind ik nooit zon probleem. Maar dan is het voorbij, en meestal toch al vrij laat, en dan moet ik ook nog meer dan een uur oin de auto zitten, en dat vind ik nooit zo fijn dan, ik wil dan gewoon inderdaad met 5 minuten mn bank of bed kunnen raken, hehe |
|
Woei, ik was met de fiets dus nog eerder thuis. Prima nocte was goed, gedoe om die poloshirts was hilarisch... En ze waren goed, erg gezellie btw. En daarna ging ik weer fietsen, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Het was erg gezellig idd, en die shirts waren geweldig (de reden waarom ze ze aanhadden dan) Death is just the beginning |
Index / Concerten |