|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
vet! |
|
Ook present |
|
Normaal gesproken zeker aanwezig " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Dat ga ik niet redden vrees ik |
|
ook hier aanwezig! |
|
|
|
Met Evile als support??!! |
|
quote:Ik mag het aannemen van wel als ze de dag ervoor en erna er ook bij staan. |
|
14 april is op een maandag. Was het maar op een vrijdag [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 01-03-2008 17:19] |
|
quote: Nice |
|
vandaag kaartje gehaald |
|
Zo ook maar eens een kaartje besteld |
|
Ook twee kaartjes gehaald en nu inderdaad maar hopen dat Evile de support is, want Exodus is toch niet boeiend! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Evile staat nu ook bevestigd op de site van Dynamo |
|
quote: Nice! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Yes... toch aanwezig hier Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Fout op de flyer, het is op een maandag en niet vrijdag. |
|
quote: Aanstaande maandag dus Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik gok op het kopen van kaartjes aan de deur aankomende maandag. Hier wil ik dus wel bij zijn Boeien dat het maandag is, zuipen zullen we godverdomme! an evil incarnation of DEATH! |
|
En wederom aanwezig. Exodus als slot van een puike anderhalve week old school thrash (Death Angel, Onslaught en dan nu Exodus) de goeie ouwe jaren 80 herleven. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Hopen dat het net zo gaaf wordt als de laatste keer dat ik Exodus in Eindhoven mocht aanschouwen |
|
Vanavond dus |
|
uhuh You're running in circles |
|
Weet iemand toevallig hoe het met kaartverkoop staat?? Deze keer zou ik graag wat kunnen zien... was bij Death Angel een beetje heel erg vol "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik begreep zaterdag dat bij Exodus het aanmerkeliijk rustiger zal zijn, dus geen überverkochte zaal + gastenlijst en bands... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |