|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hij heet Boris |
|
De juiste flyert: Ja, met Mercenary dus! |
|
Deze? O ja, en de VVK loopt vrij hard dus ben er snel bij als je nog geen kaartje hebt! |
|
Ook aanwezig, maar ben niet zo bekend met Demolition en Extrema (tips?) Mercenary vind ik echt lekker, wordt vast wel "kai goe". |
|
quote: Een keer verder kijken dan m'n neus lang is dus.. ik dank u. |
|
Haha, maakt niet uit joh, het is wel lekker makkelijk zo toch? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Legde je op school maar eens zo goed uit, broer. |
|
quote: Hahahaha... Tsja, vandaag weer gemerkt dat ik één van de weinigen ben die een financiering kan uitleggen, maar ja, ik ben tijdelijk en er moet bezuinigd worden hè :p Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik krijg zojuist door dat per dit moment er nog iets minder als 100 kaartjes te verkrijgen zijn bij de balie van Dynamo, en dat het dan compleet uitverkocht is. Ticketservice dus niet meer, alleen de balie van Dynamo (sorry voor die fans die in Tiettsjerksteradeel wonen) --> correctie: Onlineverkoop is idd gestopt, maar dat is de procedure ivm tijd tot concert bij Ticket Service en online-verkoop. Ook de grotere postkantoren hebben naast Dynamo nog kaartjes, er zijn er dus in totaal nu nog iets meer als 100 verkrijgbaar... [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 01-04-2008 18:23] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
en nou is het wel uitverkocht ! |
|
Morgen al.... |
|
quote: Vraag aan Gungho of hij het ook even op de site zet dan |
|
aanwezig |
|
Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |