|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Beukende tech/death/grind! Apocalyptic Feasting is hun recente meesterwerk. Snel en bruut! Iemand bekend met deze californische formatie? http://www.myspace.com/braindrill |
|
Ja. Heerst. |
|
Vette shit inderdaad, toch wel een van mijn lompste band ontdekkingen van de laatste tijd. |
|
NOG VAN DIT!! signature |
|
Knap dat ze hun instrumenten zo goed beheersen, maar ik vind het voornamelijk irritant gepiel. Doet me helemaal niks. |
|
quote: +2 |
|
+3 KUTMUZIEK! [/Teeuwen] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Haha, gave band. Natuurlijk puur gitaarmasturbatie, maar wat die gasten uitspoken op dit album is zo over de top dat ik het eigenlijk constant moet glimlachen om het belachelijke technische vernuft en dito songwriting. |
|
Oh, ik vindt het ook wel leuk om 5 minuutjes aan te horen, maar langer moet het ook echt niet duren. Speltechnisch is deze band inderdaad goed bezig. Het probleem is dat ik er gewoon geen (duidelijke) lijn in kan vinden [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 11-02-2008 11:18] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Godver, wat heerscht die nieuwe Full Length van die gasten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
lekker Suck my piss |
|
Heerlijke band! |
|
Brain Drill = DOOD Voor de mensen die willen waarom: http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=48012392&blogID=368469595 Opzich wel een geschikt verhaal voor het Godver-topic ook.. |
|
Geniaal hahahaha Allerjezust.. ook wel het domste wat je kunt doen natuurlijk "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Die kan ook wel in " Maar ja, roken zonder wiet erin is eigenlijk ontzettend zinloos. ( rooktopic) " Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
OMFG!! daar gaat mijn interview! signature |
|
Ja zou toch denken dat ze na een aantal keer aangehouden worden het zelf ook wel een beetje zat zijn... |
|
quote:Schijnbaar leeft het weer volgens diezelfde gayspace Ik luister het nu via Last.fm. Toch best wel gaaf hoor http://www.last.fm/music/Brain+Drill |
|
Over een dikke maand verschijnt de nieuwe cd, Quantum Catastrophe. De twee nieuwe nummers op hun MySpace klinken toch wel weer errug lekker, hoor, goei'ndag. |
|
godverdomme wat is het een verbluffend overdonderend ding geworden ook al is het me soms wat te onstuimig signature |
|
k wordt knap zenuwachtig van deze muziek |
|
Ja, kende ze al van hun vorige plaat. Moet zeggen dat ik het zeer goed trek. My friend, watch out for traitors... |
|
quote: headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Blijkbaar hun laatste plaat, Boundless Obscenity, gemist. Ik heb Quantum Catastrophe, die vol staat met idd, veel gepiel deathmetal. Maar gelukkig zit in elk nummer ook een lekker beukstuk, zoals in deze vanaf minuut 1.25: |
|
Best kek! Luister weer lekker veel death metal dankzij ZM When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |