|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Mja... er gaat niks boven het orgineel... Was u er nog bij in januari 1997 in de Para in Breda als support van Orphanage? |
|
quote: Linkie werknie.... |
|
"Could not locate remote server.." Waarschijnlijk gekloot met DNS van mijn part ofzo.. |
|
quote: Nop. Toen was ik er net een maand uit. Als het goed is viel Richard van Leeuwen (Frozen Sun) toen in. |
|
MOTORHEAD OP WALDROCK!!!!!!!! |
|
Echt waar?? VEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Mwah,..die zijn in 2000 ook al gweest, zit nog steeds nix denderends tussen. zonde zonde... sebinsagoil |
|
als motörhead komt, komt morbid angel waarschijnlijk ook mee, want die zijn nu aan het touren me M'head. en dat is waarschijnlijk goed nieuws, meer shows... hoop ik. |
|
Hmmm... dat zou wel tof zijn, Waldrock kan wel een goede death metal band gebruiken sebinsagoil |
|
Hmmm... dat zou wel tof zijn, Waldrock kan wel een goede band gebruiken. |
|
quote: Ze beginnen volgens mij in April pas met touren en alleen in Amerika en Canada. Lijkt me niet dat ze ff snel een tussenstopje Europa doen, al hoop ik dat wel Natuurlijk. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Alee, manneke, zit gij mij hier de gek aan te steken? sebinsagoil |
|
Zo net werd de zangeres van Within Temptation nagedaan in de soundmixshow. |
|
och shit! door Liesbeth van Annatar toevallig? Heb ik dat gemist? had ik wel willen zien... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Ik ook gemist ik zou alleen kijken voor Liesbeth . |
|
Mensen motten niet zeiken, het wordt weer een leuk feestje. |
|
Wat wil je... zoals bijna elk festival hier zit MoJo er weer achter. Ik vindt WT persoonlijk wel goed. Maar maakt het feit dat ze 1 keer met een singletje in de Top 40 hebben gestaan ze commercieel? Ik ben ook fan van de Osdorp Posse en het werd er nadat "Orgineel Amsterdams" in de hitlijsten hadden gestaan alleen maar beter op in de moshpit. Ik heb nog nooit mensen zo hard de pit uitgepleurd, terwijl ik zelf niet eens sterk (eerder zwak) ben en mezelf vrij licht (67 kilo) kan noemen. (Alleen moeten die lijers niet in de pit staan als je van het podium duikt.) Ik zie Wâldrock al helemaal voor me (hoewel ik er zelf niet bij zal zijn). Veel metal, veel zwart en rondvliegende top 40'ers. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Ik vind Waldrock de laatste twee jaar erg klote, de sfeer is minder dan vroeger en de bands ook, tuurlijk hebben er goede bands opgetreden, maar kan beter vind ik. |
|
quote: denk je dat die top 40'ers naar Waldrock komen dan? is eerder pinkpop publiek lijkt me... dat laatste is overigens een festival waar je mij dus echt nooit op zal zien! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Wat was er mis met 2000 dan? Dat was een prima jaar. |
|
quote: deze zaterdag zal het optreden worden uitgezonden . http://www.within-temptation.com/phpBB/viewtopic.php?topic=702&forum=8&14 ik ga alleen kijken voor Liesbeth uiteraard . |
|
quote: Hormoon mannetje. |
|
ik bedoel ,ik vind dat ze een mooi stem heeft . Liesbeth |
|
IMMORTAL & DESTROYER666 OP WALDROCK!!!!!!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |