|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
The Groove Factory organiseerd een groots Metal evenement met artiesten uit binnen- en buitenland. De gehele dag zal in het teken staan van metal, in het breedste zin van het woord. Clinics, Importeurs van instrumenten en diverse bands. * Gitaarclinnic van Joe Stump, de gitaargigant uit de U.S.A, bekend van ondermeer Manowar. * Drumclinic Michiel van der Plicht bekend van Prostitute Disfigurement * Hartke Promo * Vele optredens van bands die alle aspecten van metal invullen. See my Solution, Braincascet, wakefull en Damaged Jusitice. * Tevens een show van de Promo band van het bekende gitaarmerk Schecter. * Clinic Barend Courbois, bekend van Vengaence. Kortom, naast dit alles nog veel meer Metal op 17 Februari. Wat: The Groove Factory Metal Experience 2008 Wanneer: Zondag 17-02-2008 Tijd: 14.00 t/m 22.00 Waar: Poppodium Iduna, Oliemolenstraat 16, Drachten Entree: GRATIS www.groovefactory.nl www.iduna.nu www.hartke.com www.digitech.com San Miguel (Michiel) moet dus zondag een 3 kwartier durende clinic geven, maar even voor ons zmmers, hij gaat hulp krijgen van onze eigen Frnk (Frank Schiphorst) en Jeroen Thesseling (Oud Pestilence bassist) Dit kan je tevens beschouwen als een soort pre view van hun nieuwe muziekproject/ band. Het duurt van 14.00 tot 22.00. Heb je een saaie zondag, of wil je meer over bovenstaande allemaal weten, kom langs. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Leuk! Maar Drachten? Pff! |
|
uhuh |
|
quote: Ahh gezellig, jij komt dus ook? Het wordt geregeld vanuit de muziekwinkel in Drachten. Vandaar Drachten. Ze hebben behoorlijk wat metalklanten daar, en dit is een innitiatief van hun, om er nog meer mee te doen. [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 10-02-2008 16:16] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hmhm.. Hoe leuk het me ook lijkt, ik heb mezelf volgend weekend op rustweekend gezet |
|
...en hoe laat begint die 3 kwartier dan ? YES WEL deeeenk!! |
|
quote: Dat zal ik zo even voor je navragen. Het komt zo weer thuis On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
mooi!! YES WEL deeeenk!! |
|
quote: Waarschijnlijk 16.00. Maar zodra ik het zeker weet, meldt ik dat wel even. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Aanwezig, gaat een leuke dag worden zo te zien [edit]stond er al wat hier stond [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-02-2008 17:57] |
|
quote: Dank U !!! YES WEL deeeenk!! |
|
quote: Jij moet wel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
haha yeah, ik zag eerst niet dat je dat er bij had gezet tot dan dan |
|
quote: Tuurlijk darling. Ik vergeet jullie toch niet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gaan ze nu ook meer dan 2 personen per 40 seconden naar binnen laten? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gewoon doorsjokken, tis toch gratis ;p |
|
Idd is toch gratis, kan wel zo lang duren als ze gaan zoeken naar wapens ofzo Trouwens Michiel/Frnk en Jeroen moeten 4 uur beginnen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
effe kijken... YES WEL deeeenk!! |
|
ha keerl, tof nog meer volk heen? |
|
quote: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
|
|
Nou zijn er in ieder geval 5 mensen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Heeeeel misschien... spelfout weggehaald... |
|
Doen! We komen met meer volk uut Zwolle!!!; BUUUUUUUUURMAAAAAAAAAAANNN Nogayblackaxelrudipell Verplepte theedoek Coroner7 SMS ect |
|
quote: Heel misschien gewoon doen ja www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |