![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Banjo. Is er iemand die enkele goe banjotiesten kent? mvg wk10 ![]() |
|
een Schalmei Toet toet ![]() ![]() |
|
ik heb net die http://www.stick.com/method/ video's gezien .zeer goed . zou wel een dagje het instrument willen uitproberen , als het mogelijk was . ![]() |
|
Volgens mij kan je bijna elk klassiek muziekinstrument gebruiken in metal. Waarom niet? en zeker; blokfluit (alt), cello, contrabas, viool, dwarsfluit, Irish Whistle, sax,.... Experimenteren kan super resultaat geven ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
Ik gebruik de Scheten der Helle in mijn nieuw groepje 'Farty Party'. Dit instrument zorgt voor veel feedback, in beide betekenissen van het woord. ![]() |
|
quote: als je er een vuurtje bijhoudt heb je gelijk ook special effects ![]() |
|
ik heb ooit een keer een atoombom gebruikt bij een optreden. ![]() |
|
hahahahahahahahahahahahahahahaha when there's no more room in hell then the dead will walk the earth ![]() |
|
quote: zeer origineel percussie-instrument ![]() ![]() |
|
Ik kan didgeridoo spelen. Das erg leuk om te doen. Alleen die ademhaling krijg ik niet voor elkaar. Circulerende ademhaling. Iemand? Oh ja en nu nog een didgeridoo kopen ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
argh, dat lukt me ook niet! mond uit - neus in dan.. Maar: neus uit -- mond in stelt niet zoveel voor als je fanatiek roker/ blower bent geweest maar probeer maar eens nasaal en didge te bespelen.. ![]() ![]() |
|
Dat stick ding is gaaf ![]() Vind violen en cello's altijd wel cool in metal of rock. Of een blaasinstrument. zo kan ie wel weer ![]() |
|
Kent iemand "KONG" op de Mac? Althans.. Volgens mij heet het KONG ![]() Te wazig, een auto-synth die een muziekbestand als sturing voor de LFO's gebruikt. Ik zal eens kijken of ik ergens een MP3 vandaan kan toveren! ![]() ![]() |
|
Nou Snaack waar blijft die kong nou! Ik ben ook wel benieuwd naar die legionellafoon van sporty voleg. Deze didg nummers zijn wel erg vet: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat kan met een heleboel software ![]() Ik gebruik zelf Renoise.. Envelope follower op een audiotrack, koppelen aan een random parameter (bv een LFO) een spacen maar ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Dat bestond toen allemaal nog niet joh! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |