|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Banjo. Is er iemand die enkele goe banjotiesten kent? mvg wk10 |
|
een Schalmei Toet toet |
|
ik heb net die http://www.stick.com/method/ video's gezien .zeer goed . zou wel een dagje het instrument willen uitproberen , als het mogelijk was . |
|
Volgens mij kan je bijna elk klassiek muziekinstrument gebruiken in metal. Waarom niet? en zeker; blokfluit (alt), cello, contrabas, viool, dwarsfluit, Irish Whistle, sax,.... Experimenteren kan super resultaat geven Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Ik gebruik de Scheten der Helle in mijn nieuw groepje 'Farty Party'. Dit instrument zorgt voor veel feedback, in beide betekenissen van het woord. |
|
quote: als je er een vuurtje bijhoudt heb je gelijk ook special effects |
|
ik heb ooit een keer een atoombom gebruikt bij een optreden. |
|
hahahahahahahahahahahahahahahaha when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
quote: zeer origineel percussie-instrument |
|
Ik kan didgeridoo spelen. Das erg leuk om te doen. Alleen die ademhaling krijg ik niet voor elkaar. Circulerende ademhaling. Iemand? Oh ja en nu nog een didgeridoo kopen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
argh, dat lukt me ook niet! mond uit - neus in dan.. Maar: neus uit -- mond in stelt niet zoveel voor als je fanatiek roker/ blower bent geweest maar probeer maar eens nasaal en didge te bespelen.. |
|
Dat stick ding is gaaf Vind violen en cello's altijd wel cool in metal of rock. Of een blaasinstrument. zo kan ie wel weer |
|
Kent iemand "KONG" op de Mac? Althans.. Volgens mij heet het KONG Te wazig, een auto-synth die een muziekbestand als sturing voor de LFO's gebruikt. Ik zal eens kijken of ik ergens een MP3 vandaan kan toveren! |
|
Nou Snaack waar blijft die kong nou! Ik ben ook wel benieuwd naar die legionellafoon van sporty voleg. Deze didg nummers zijn wel erg vet: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat kan met een heleboel software Ik gebruik zelf Renoise.. Envelope follower op een audiotrack, koppelen aan een random parameter (bv een LFO) een spacen maar Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dat bestond toen allemaal nog niet joh! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |