|
Auteur: |
|
|
Wie is er bekend met deze band? Ze spelen een mix van Balkan zigeuner muziek en jazz. Met af en toe uitstapjes naar surf of Beatlesque rock (denk aan Estradasphere zonder de game music en de metal). Deze band klinkt op cd vaak wat mat, maar live wordt je compleet weggeblazen! Dit is voor mij één van de beste live-bands ooit. Qua techniek spelen ze Dream Theater bijvoorbeeld compleet weg (en dat meen ik!), maar als je daarbij nog de schoonheid en intensiteit van de melodien voegt, de opzwependheid en last but not least de humor, heb je één van de beste live-bands ter wereld. Let op, ze spelen binnenkort weer in Nederland. In iig 22 maart in SJU in Utrèg. http://www.farmers-market.net/ Liefhebbers? [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 12-02-2008 13:24] When your people matter, menstrual health matters |
|
Zeker, geweldige muzikanten! Zie net dat ze een dag eerder hier in Tilburg spelen, zal erbij zijn www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Nog nooit van gehoord, dus zo overweldigend de beste live band zullen ze wel niet zijn. Against God and Government |
|
tuurlijk joh Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Wat een heerlijke redenering www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Index / Muziek algemeen |