|
Auteur: |
|
|
Waarschijnlijk niet aanwezig, maar een vette band is het zeker ja! spelfout weggehaald... |
|
Hier zou ik wel eens bij kunnen zijn ja. |
|
Ben er vanavond ook. don't mistake lack of talent for genius |
|
Fuckiefuck, dat ik dit nu pas lees. Naja, wijn proeven is ook niet vervelend. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
aanwezig Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Afwezig |
|
En, hoe was het optreden? Opkomst? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ik schat 80 betalende bezoekers, die vonden het volgens mij wel een geslaagd optreden. |
|
En alle afstudeerders geslaagd? |
|
En toen was het stil... Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Ik zag de docenten na een half uur aanwezigheid weer allen vertrekken, terwijl het concert daarna nog geruime tijd doorging. Mocht er iets fout zijn gegaan, dan heeft de afstuderende dame nog wel een reden om te procederen tegen de uitslag. Toppunt van de avond; de openingszin van William, de zanger van Foretold... "Denk je alles gehad te hebben, staat **** voor je neus" Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: signature |
|
Was aanwezig...Foretold vond ik wel aardig maar Ancient Rites was een flink feest! Sympathieke presentatie van de zanger trouwens, alleen hoe zit t nou met t basgeluid Myth of Fury? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-04-2008 23:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ancient Rites was wel gaaf alleen speelde ze niet echt heel strak en de bas heb ik hier en daar ook wel gemist. Ondanks de wat lage opkomst kwamen ze toch wel enthousiast over. En de setlist was zeer gevarieerd, goede mix tussen oud en nieuw met de nadruk op het laatste album. Minpuntjes waren de zanger van Foretold die achteraf in de zaal cd's probeert slijten (waar ik overigens niet zo'n probleem mee heb) maar vervolgens bij geen interesse bij andere mensen over je gaat roddelen. Als ik een band niet interesant vind (en in het geval van Foretold behoorlijk saai) dan hoef ik je cd niet, dat heeft verder niks met mijn toewijding te maken. Nog zieliger waren de jongetjes die meende mij de les te moeten lezen over welk shirt ik wel en niet mocht dragen. Maar dit was een kleine smet op een erg gezellige en leuke avond. don't mistake lack of talent for genius |
|
Een Robbie Williams T-shirt is dan ook vrij gewaagd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Index / Concerten |