|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo waar! |
|
quote: |
|
Ik let vooral op de drummer en op diegene die 't meest denkt dat de pit ZIJN terrein is. Om hem vervolgens te laten merken dat dat niet het geval is. En dat doe ik uiteraard op een uiterst "sportieve" manier [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 13-02-2008 21:57] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Nou dit komt een beetje agressief op mij over. |
|
quote: |
|
quote: haha voelde je je aangesproken? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Dat snap ik. Het is ook niet zo dat ik er gelijk op los begin te meppen ofzo. Dat is een beetje vuur met vuur bestrijden. Maar ik haat 't wanneer iemand als een TBS'er om zich heen loopt te meppen om maar zoveel mogelijk mensen te raken. Vandaar. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ik wist het! |
|
quote: Mjoh, doe mij maar gewoon een koud drankje, een goede band op het podium, goed geluid, niet teveel hitte en een gezellige sfeer. |
|
quote: Hehe, ik snap het. |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: +1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: +1 En na een een uurtje of wat let ik er op dat ik niet val oid. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
|
|
hm, ik let het meest op het totaal plaatje. maar meestal is er wel wat wat het net een stapje minder dan goed maakt, dan let ik vaak op de 'beste' muzikant, kan zijn een enorm vet gitaargeluid of een strakke drummer. en is het allemaal kut, dan op de chicks. en die zijn er meestal niet dus zit ik elders in een kroeg lol te hebben Je moeder. |
|
Er zijn inderdaad uitzonderingen. Ik heb Infinity een paar keer gezien, en de eerste keer zocht ik naarstig naar een zangert. Toen ik zag dat dat de drummert was heb ik bijna geobsedeerd gekeken. Damn, wat is dat gaaf. |
|
vond je? ik vond ze één keer gaaf, op een mini podiumpje in grunn maar de keren daarna was het erg veel van hetzelfde... een band die het van de muzikanten moet hebben en niet van de nummers zelf vind ik... Je moeder. |
|
Dat zie je goed, dat doet niets af aan het feit dat het tamelijk opmerkelijk is zowel te drummen als te zingen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |