|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
soms mag het eens extreem rammen voor mij, signature |
|
Ik vind het iets te extreem. |
|
Ik had het nog helemaal niet gehoord tot nu. Toegegeven, het is inderdaad niet best. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Zo nu en dan vind ik flair, groove en een bepaalde mate van onstrakheid juist erg fijn in een band. Dit is natuurlijk geheel persoonlijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik vind er geen donder aan. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik vrees wel dat de kick niet zal blijven duren, maar voorlopig kick ik er wel op signature |
|
Lekker vet gruntje ook. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik heb niks tegen muziek wat -met mate- een beetje onstrak ingespeeld is, maar als je probeert wat technische death te spelen (en dat idee heb ik met deze band), dan vind ik strakheid juist een absolute eis (ben je als muzikant te slecht om dat te doen, ga dan gewoon crust maken ). Als ik aan zou komen met een dergelijk basriedeltje aan het einde van 'Humanity is a Lie' bij m'n eigen band (dat technische math/grind maakt) zou ik recht in het gezicht uitgelachen worden (en terecht). |
|
ga nou maar roken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nu je op ZM dat ene woord niet meer mag gebruiken moet je andere manieren vinden om iemand wat toe te wensen. Deze is zowel subtiel als beschaafd. Chapeau! |
|
nouja dat was niet mn eerste intensie, ik reageerde gewoon op je untersign. Maargoed ik ben wel bereid het je te wensen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jammer, die is dan weer wat minder subtiel. Blijven oefenen (wat overigens ook voor de jongens van Mastabah geldt)! |
|
ik ga roken... signature |
|
quote: Het gaat me dan ook niet om subtiliteit. Ik wil soms alleen wat kwijt. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 28-01-2010 2:17] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Haïti schijnt goed te zijn [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-01-2010 2:21] signature |
|
MOEhahaha signature |
|
Beetje eentonig gerammel, jammer.. leek leuk. Misschien live wel leuk? |
|
Ik hoop dat de fanclub niet de mastabahtors heet It's better to be hated for what you are, then to be loved for what you are not. |
|
Drums zijn gewoon irritant, klinkt vreselijk machinaal, zo snel dat het niet eens meer lekker beukt. Troep. |
|
Kataklysm hyperblast toch ook? signature |
|
quote: In principe is dat een gravityblast. |
|
quote: True, Max gebruikt met behoorlijke regelmaat gravity rolls. Ze gebruiken ook blast beats, maar volgens mij meer op de oudere albums (sorcery ed) Hier een filmpje met Martin Maurais; nice action [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 22-08-2010 19:00] Black seeds of bunny! |
|
Het vorige album van Mastabah (Purity) vond ik wel wat hebben. De nieuwe cd (Quintessence of Evil) kan me minder boeien. Ik vind de muziek van Mastabah overigens geen 'black metal' (zie het onderwerp). [Dit bericht is gewijzigd door Trey op 23-08-2010 0:48] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |