|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Darkness Enshroud - Ancient Kingdoms Verruit de slechtste plaat die ik ooit gehoord heb (en helaas in mijn bezit heb). De hoes is een bijna indentieke ripp-off van COF. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Brenoritvrezorkre - Vasagraèbe éakr vatrè brenoritvrezorkre signature |
|
Wat me zo even te binnen schiet: Doro's Warrior Soul. Mijn god wat een doffe ellende was dat zeg... Volgens mij trok de platenmaatschappij die toen ook terug uit de Soundcheck toen ze de scores zagen |
|
Albums die ik de laatste tijd echt zeer slecht vond: TrafficJam - Headstrong Metal mixen met samples en ze vervolgens eigenlijk niet kunnen mixen. Slecht - In Decay - How Greed Takes Us To Our End Gewoon slechte Vlaamse blackmetal Haiduk - Plagueswept Canadees solo project wat nooit gemaakt had mogen worden. Frostfall - Dark Torment & Beyond The Dusk Gewoona lles aan deze release is kut. Of je het nu over de muziek, art of gegevens hebt. Evil's Desire - Initium Gothic zooi uit Nederland waar ik koppijn van kreeg. Eclectika - Dazzling Dawn Wil ik gewoon geen woorden over vuil maken. Nightqueen - Inauguration Meest belachelijke promo die ik ooit gehad heb. Band heeft serieus de zangeres ontslagen na één slechte review en vond het daarna toch nog nodig om mij die cd toe te sturen. |
|
Een paar van mijn minst favoriete (metal- of punkgerelateerde) albums: Alesana - On Frail Wings of Vanity and Wax Attack Attack! - Someday Came Suddenly (om je te bescheuren van het lachen en tegelijk doodongelukkig van te worden) Bongzilla - Amerijuanican Confessor - Condemned Darkthrone - Circle the Wagons Mortifera - Vastiia Tenebrd Mortifera (als ik dat album beluister verwacht ik steeds dat er een Pikachu voor mijn neus springt, het instrumentale gedeelte zou zo de soundtrack van een Nintendo-game kunnen zijn ) Resurrecturis - Non Voglio Morire Sigh - Scenes from Hell I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Circle The Wagons????? Heersplaat Faustian Spirit of the Earth |
|
Klopt, moest hij niet zo kut zijn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Virulence zowat alles buh signature |
|
Ja, Bart, ik ben eens benieuwd welke cd jouw nummer 1 "grootste kut-cd" is dan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/16423/Cloak-of-Displacement-Frusen-Bjork-Lund.html deze denkk of deze http://www.zwaremetalen.com/recensie/16070/Us-From-Outside-Inspired-By-The-Threat-Of-Failure.html signature |
|
St Anger van Metallica |
|
quote: You have time. You are doing fine. |
|
Oei... |
|
Metallica - ... And Justice For All bout |
|
quote: Inderdaad, voor mij één van de beste platen van 2010 Against God and Government |
|
quote: haha krijg smaak man Against God and Government |
|
wat een drama was dit schijfje, heb hem ooit eens ergens voor een euro ofzo uit een opruimingsbak gevist, leek me eerst wel wat. uiteindelijk 1 van mijn slechtst bestede euro's gebleken.... |
|
quote:voornamelijk het 180 graden contrast wat betreft Master Of Puppets doet mij janken bij deze plaat Eerlijkheid dient te melden dat ik Justice ook al jaren neit meer heb aangezet [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 01-10-2010 11:58] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |