IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Volgend Jaar weer DYNAMO (serieus naar 't schijnt) Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-02-2002 3:01 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

De Bron is weer es het DOA-forum (zoals wel vaker bij mij!)

http://pub51.ezboard.com/fdynamoopenairfrm1.showMessage?topicID=7771.topic

Dynamo heeft vanaf volgend jaar als het goed is een niet terrein gevonden. En het goede nieuws: het ligt gewoon weer dicht bij Eindhoven!!! En voor dit jaar geprobeerd om samen met Bospop iets te organiseren.
van 3voor12:

Dynamo heeft een nieuw terrein gevonden. Eindelijk een einde aan het jachtige nomadenbestaan dat Nederlands grootste metalfestival de afgelopen jaren teisterde. Na de uitwijzing van vliegveld Welschap bij Eindhoven, waar het festival zijn hoogtijdagen beleefde, werd het nooit meer zoals het was (Zie ook de artikelen hiernaast).

Echter, aan de horizon gloren betere tijden. Vanaf volgend jaar heeft het festival namelijk een nieuwe, vaste locatie met genoeg ruimte voor een driedaags festival inclusief camping. Dat meldt André Verhuysen, organisator van Dynamo Open Air. Het terrein kan aan 25.000 tot 30.000 bezoekers ruimte bieden. "Maar als we een superprogramma hebben, kan dat aantal ook nog wel groeien hoor.", zegt Verhuysen trots. Morgen worden de contracten getekend.

De precieze locatie wil hij nog niet prijsgeven: "We willen eerst contact opnemen met de omwonenden.". Maar de nieuwe jachtvelden van Dynamo Open Air liggen in ieder geval dichtbij Eindhoven. Een klein dompertje overschaduwt de feestvreugde; het nieuwe terrein is dit jaar nog niet te gebruiken.

En dus zoekt Verhuysen nog naar een oplossing. Want de organisator wil dolgraag ook dit jaar nog een Dynamo houden, al is het maar voor één dag. Stad en land liep hij af om het circus een plaats voor dit jaar te bezorgen. Weert, Delfzijl, Oldenzaal en Lichtenvoorde passeerden onder andere de revue. Zonder resultaat. Op de website van Dynamo staat al enige tijd te lezen dat er een wonder moet gebeuren wil het festival dit jaar nog doorgaan.

Metalblad Aardschok maakte deze week melding van zo’n wondertje. Een wonder in de vorm van Bospop, het tweedaagse rockfestival in Weert. De Dynamo-organisatie wil graag aanhaken bij het tweedaagse Bospop en er een derde dag aanplakken. Verhuysen: "Bospop is op vrijdag en zaterdag, maar de organisatie heeft een vergunning die tot zondagavond loopt. Daar willen wij graag gebruik van maken." Overigens loopt de huidige vergunning van Bospop maar tot negen uur ’s avonds. En dat vindt Verhuysen wel wat te vroeg. "Die vergunning moeten we dan oprekken tot een uurtje of tien. Dan kunnen we wel uit de voeten."

De nieuwe poging van Dynamo komt als een verrassing. Het is immers al rijkelijk laat om de hele organisatie van een festival op te starten. Maar Verhuysen ziet er geen probleem. Immers, de infrastructuur van Bospop is er al. Verhuysen: "Dat scheelt een boel werk." In de praktijk hoeft Dynamo alleen bands te boeken en kaartjes te verkopen.

Of de Dynamo-editie van dit jaar doorgang kan vinden, wordt pas op 5 maart duidelijk. Maar dat er nog een aantal hobbels te overwinnen zijn, is zeker. Er loopt niet alleen nog een inspraakprocedure, ook wil de gemeente Weert niets van deze plannen weten, zo blijkt uit de woorden van de persvoorlichter: "We hebben nee gezegd, en daar blijft het bij. Er komt geen Dynamo hier." We wachten af.

[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 23-02-2002 3:06]

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-02-2002 3:03 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

linknl (of andere mod) kun je ff de spel fout uit de topic naam halen...

EN HEERSCH, HEERSCH, HEERSCH!!!

linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 23-02-2002 3:08 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

bij deze gedaan

heb wel weer zin in een dynamo, eens kijken of het ze nu wel lukt

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 23-02-2002 11:04 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

de laatste paar keer was dynamo kut, al die nu-metal en grote publiekstrekkers, bah. van mij mogen ze voorgoed oprotten

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-02-2002 11:08 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Dat zou wel heeeeeeeeeeel tof zijn zeg!!

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 23-02-2002 11:11 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

graspop is vele malen beter:

1. de muziek
2. security doet niet moeilijk
3. afstand tent <--> festivalterrein
4. goedkoper
5. sfeer is beter

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 23-02-2002 11:15 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ik heb zo het idee dat Dynamo niet veel aan is (vanwege de bands, organisatie enzo), ik ben er ook nog nooit geweest.
Wacken lijkt me veel leuker, het is alleen zo ver
Maar als Dynamo een keer mooi georganiseerd wordt, er goede bands zijn en genoeg ruimte, kom ik zeker wel

MuayThaigerrr!!

Natascha
Usericon van Natascha
Posted 23-02-2002 11:20 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

quote:
Op 23 februari 2002 11:04 schreef humanator het volgende:
de laatste paar keer was dynamo kut, al die nu-metal en grote publiekstrekkers, bah. van mij mogen ze voorgoed oprotten

Ik ben vanaf 1996 elke keer naar Dynamo geweest en ik heb het altijd kei gaaf gevonden! De laatste keer was het wel niet echt Dynamo naar mijn gevoel maar nog erg cool! (oke de band waren niet allemaal cool maar toen was ik er toch met de stand)
Vorig jaar ben ik met een nieuwe dip naar huis gegaan toen iemand van de organisatie belde dat het niet doorging, Dynamo was voor mij HET festival en ik ben kei blij dat het waarschijnlijk toch weer terug komt!
Van mij mogen ze dus NIET oprotten!

Oja en elke keer dat gezeik over de organisatie, mijn antwoord daarop: probeer het zelf maar eens!

www.studiomystica.nl --> Design & Photography

Angela Mortis
Sinistre Française
Posted 23-02-2002 11:26 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ik zeg niet dat ik beter kan organiseren hoor, maar ik ken een paar lui die regelmatig zijn gegaan, en het is gewoon vervelend als het rommelig loopt. Dat is bij elk festival wel wat zo, maar ik hoor overal dat het bij Wacken veel beter gedaan wordt, dus waarom bij Dynamo minder

MuayThaigerrr!!

Natascha
Usericon van Natascha
Posted 23-02-2002 11:32 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

Wacken ben ik nooit geweest, zit dan lekker op Eurorock

Kijk, op doa 96 had ik nergens problemen mee, ojawel, dat het zo snel weer voorbij was haha! en cratief met kurk was zo zwaar idioot. (en moooooie show van Venom!!!!!)
97: ehhhhh, nee ook niet (lang lopen van ingang naar de camping is nog niet zo'n ramp)
98: dat was dat jaar met die klotebrug he? Die brug was zwaar irritant maar goed, boeien? Kan niet alles hebben en op een gegeven moment was het alsnog opgelost toen je erlangs kon lopen...
99: te lang wachten op de bus toen we naar huis gingen...
00: maar 1 dag is geen DOA

Angela Mortis
Sinistre Française
Posted 23-02-2002 11:35 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Wat ik het meest irritante van DOA vind nu, is dat je niet zeker weet óf het doorgaat, en zo ja, hoeveel dagen het worden. Ik wil zeker een keer gaan, al was het alleen al voor de sfeer die daar hangt, maar op deze manier kom ik niet veel verder

MuayThaigerrr!!

Natascha
Usericon van Natascha
Posted 23-02-2002 11:38 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

de sfeer is daar geweldig!!!
Maar dat is op veel festivals uiteraard wel...
Metalheads onder de metalheads gaat volgens mij vrijwel altijd wel goed of niet?

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 23-02-2002 11:43 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Meetsal wel ja.....heb nog nooit problemen meegemaakt onder MetalHeads

Jade
Usericon van Jade
Posted 23-02-2002 12:10 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Ahem, wie meldde dit op 5 februari? Kan iemand mij effe de veer aangeven a.u.b.. Dan stop ik 'm zelf wel in mijn reetje...

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-02-2002 14:09 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Zolang je beloofd er een foto van te maken en die hier te plaatsen, dan heb ik nog wel een veertje over.

Jade
Usericon van Jade
Posted 25-02-2002 0:07 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 14:09 schreef Azagthoth het volgende:
Zolang je beloofd er een foto van te maken en die hier te plaatsen, dan heb ik nog wel een veertje over.

Zal proberen, door inwaarts ruften, hem in te slikken oke? En dan op de video vastleggen.

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 25-02-2002 0:12 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2002 11:32 schreef Natascha het volgende:
Wacken ben ik nooit geweest, zit dan lekker op Eurorock

Kijk, op doa 96 had ik nergens problemen mee, ojawel, dat het zo snel weer voorbij was haha! en cratief met kurk was zo zwaar idioot. (en moooooie show van Venom!!!!!)
97: ehhhhh, nee ook niet (lang lopen van ingang naar de camping is nog niet zo'n ramp)
98: dat was dat jaar met die klotebrug he? Die brug was zwaar irritant maar goed, boeien? Kan niet alles hebben en op een gegeven moment was het alsnog opgelost toen je erlangs kon lopen...
99: te lang wachten op de bus toen we naar huis gingen...
00: maar 1 dag is geen DOA

Komt me allemaal bekend voor. En die ene dag was geen Dynamo dus daar was ik niet!

Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 25-02-2002 0:17 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Volgend jaar DYNAMO? Jammer!

ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 25-02-2002 0:18 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2002 0:17 schreef Nuclearbastard het volgende:
Volgend jaar DYNAMO? Jammer!

Hoezo jammer? MOET je er heen ofzo?

Nuclearbastard
Posted 25-02-2002 0:21 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Hoezo jammer? Jammer dat er zoveel debielen naar toe gaan. SABOTEER DYNAMO!

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 25-02-2002 0:25 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2002 0:21 schreef Nuclearbastard het volgende:
Hoezo jammer? Jammer dat er zoveel debielen naar toe gaan. SABOTEER DYNAMO!

LOL. Leef je uit! Vlieg hem er in!

Nuclearbastard
Posted 25-02-2002 0:26 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Ik zal het er met Osama over hebben

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 25-02-2002 0:28 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Goed zo!
Dit zal overigens wel weer verwijderd worden wegens de actualiteit? Censuur hoort hier namelijk ook thuis.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 15-03-2002 16:46 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Vreemd.. Children of Bodom komt dit jaar naar Dynamo!?.. (gezien op CoB-site)

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Angela Mortis
Sinistre Française
Posted 15-03-2002 16:49 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

weet je dat zeker Mislyd?
klinkt idd nogal vreemd

MuayThaigerrr!!

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 15-03-2002 17:07 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ik ben al dat gezeik op dynamo zat! '99 was de laatste dynamo (2000 niet!) en dat was supertof. En vergeet niet dat andere festivals mede zo konden groeien door het bijna verdwijnen van dynamo.
Als er weer een dynamo komt ben ik zeker van de partij!

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com