|
Auteur: |
|
|
toch nog maar ff een topic voor aanmaken |
|
Aanwezig! |
|
Ziet er interessant uit....als het lukt maar langskomen die vrijdag. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ohh ja ik zou je nog waarschuwen he? HUB het is bovenstaande datum Gezellie als je het zou redden. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Bedankt voor het waarschuwen Heb er wel zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mooi krijg je een briertje van me. MM ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ook aanwezig, kan ik meteen de nieuwe cd van Toxocara aanschaffen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
daarna langs utrecht @ zillah [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 18-02-2008 22:17] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hopelijk kan ik erbij zijn |
|
quote: Nope, we blijven in Eindhoven. Michiel moet de volgende dag oefenen. Zaterdag zitten jullie in Zwolle he? Want in de avond hebben we nog geen plannen. @ Judge, ik hoop het het ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Vanavond, zin in! @Zillah, wil je morgen de ratjes even aaien? |
|
HEUY!!!! Ik kom vanavond ook maar eens kijken is het te lopen van het station? |
|
|
|
quote: Ja op zich wel. Maar dat moet ik even overleggen. Want Michiel moet morgen repeteren, en we hebben Vincent (gitarist) ook mee. Dus even vragen of ze er voor in zijn. Zal ik je laten weten? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Laat maar weten, morgen is er heel de dag iemand aanwezig bij ons. Misschien dat ik vanavond nog wel een shirtje van Toxocara aanschaf, geen idee of die mooi zijn, hehe |
|
quote: Ja of van Monolith :p Maar daar heb ik nog niets van gehoord. We overleggen vanavond wel even over morgen. Wie weet krijg ik de beide mannen zo ver dat we even komen eten ofzo (kunnen we wat halen :p) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hehe, maar komt wel goed, we kijken vanavond wel even, lijkt me wel gezellig. Je herkent de ratjes niet meer terug ben ik bang, ze zijn enomr gegroeid, en enorm knuffelbaar, haha. Maar ben benieuwd vanavond, heb net die laatste cd weer geluisterd van Toxocara, en mijn verwachtingen zijn hooggespannen. |
|
Zo maar eens die kant op |
|
was van plan om die kant op te gaan, maar mijn partner in crime is ziek Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Niet dus |
|
Jammer dat de laatste trein zo vroeg ging...heb daardoor Toxocara moeten missen Wel een leuk zaaltje trouwens! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het was een leuke avond in de PopEi. Ik vond de eerste band een beetje saai, maar Foretold en Toxocara speelde allebei goed. Het enige minpuntje was het bier, het tapbier smaakte vreemd en de flessen Jupiler waren lauw. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
De flessen Jupiler waren idd lauw.....de glimlach van de barjuffrouw maakte dit daarentegen een klein beetje goed hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Concerten |