|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vond Marilyn Manson niet echt op Dynamo passen, hoewel het wel weer vermakelijk was om te zien hoe M.M. alle toegeworpen modder tussen zijn aars zat te smeren. |
|
Deftones op waldrock 2001, ... ik vind sowieso dat NU-metal bands niet welkom zijn sebinsagoil |
|
quote: Nou, toen ging het nog wel vind ik, maar nu idd niet meer. Hij daagde het publiek overigens zelf uit, haha, heb het concert nog ergens op een bandje waar hij het publiek uitmaakt voor fucking pussies die geen modder kennen gooien WT op pinkpop vond ik vorig jaar ook misplaatst maar nu zou het juist wel goed passen. En dan dit jaar After FOrever op Pinkpop, tsja, wat moet ik daar nu van zeggen? Ben nooit op Pinkpop geweest, lijkt me niet zo denderend maar goed, smaken verschillen... DOA heeft met MOJO ook allemaal foute bands maar goed, er blijven ook goeie bands bij en daar gaat het om, er zijn altijd bands bij die niet bij iedereen in de smaak vallen, blijf je toch houden... Bospop heeft ok altijd maar een paar leuke bands staan... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: <off-topic> Ik denk trouwens dat de term "Nu-Metal" meer een inventie van de marketing afdeling van een label was dan zoals gewoonlijk iets wat fans of bandmembers bedacht hebben. Blah...whatever. No matter if you kill it, incinerate it and nuke it, it still sucks. </off-topic> |
|
Nou schijnt Rammstein op Pinkpop te staan dit jaar... dat past niet, vind ik... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Rammstein? Smaken verschillen www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Dat past goed. After Forever ook btw. Tool had vorig jaar niet zo moeten toeren over al die popi festivals zeg... |
|
Biohazard op Tattoo The Planet vorig jaar. Heads I win, tails you lose |
|
After Forever op Progpower vorig jaar. Niks tegen AF hoor, maar wat the fuck moeten ze op een Progmetal festival?? |
|
carnal forge on tour met mortician was wel geinig om die hyperactieve zanger te zien hupsen maar het paste niet echt... Je moeder. |
|
quote:Nee...hoewel Pinkpop er ongetwijfeld een stuk leuker van wordt I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:Leuker misschien wel, maar het slaat nergens op. Hoewel Rammstein de laatste tijd ergens wel behoorlijk wat populariteit geniet hoort een dergelijke stijl band eigenlijk helemaal niet op PinkPop. Bovendien, en dat is misschien erg flauw van me, nu kan ik nog vol trots zeggen "Ik ben naar Rammstein geweest" wat betekent dat ik minstens een liefhebber ben, moeite heb gedaan om kaartjes te kopen en bereid was om er heen te gaan... straks betekent het niets meer, want dan heeft zelfs Jan met de korte achternaam van 13 ze gezien I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: haha inderdaad! Biohazard paste echt totaal niet tussen de andere bands die daar waren ( voor de mensen die niet op TTP zijn geweest: Napalm Death, Moonspell, Cradle of Filth en Slayer). Echt heel fout ja. *etiket* |
|
Het kan aan mij liggen, maar ik vond Tristania echt niet passen op de Tiamat - Anathema - Tristania tour... |
|
Rammstein als headliner op Zaterdag op DOA'98 was VET hoor. Ik zou -afgaande op hun nieuwe sound- er tegenwoordig geen moeite meer voor doen. |
|
Ik vind In Flames niet echt bij Slipknot passen. Maar ik denk dat iedereen hier deze mening wel deelt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Christain Death > voorprogamma Cradle of Filth 013 Tilburg wat was dat een kut band zeg!!!!!! Dat project van Tommy Lee 'Dynamo' 2000 |
|
hmmm ik vond het juist andersom. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
|
|
ja, Rammstein op DOA, ze zeiden dat moet je zien maar ben halverwege weg gegaan, vond het verschrikkelijk! Maar goed, kwestie van smaak. Christian Death vind ik erg gaaf, kende ze vantevoren al en toen ik dat vrouwke daar opt podium hoorde krijsen had ik echt zoiets van echt geweldig! En ze hadden het podium ook erg mooi aangekleed! Die band die daarvoor speelde was meer zo van mwa, 2 nummers max. is genoeg... Op een CD van Christian Death zingt Dani trouwens mee met 2 nummers (link gevonden?)... [Dit bericht is gewijzigd door Natascha op 23-02-2002 21:34] www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: muziekaal zie ik geen links |
|
hmm, ach ja, ik vind ze iig allebei wel cool... misschien vriendjespolitiek? www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Sorry hoor, maar ik denk dus echt dat dat inderdaad vriendjespolitiek is. Ik zie muziekaal erg weinig overeenkomsten |
|
immortal op lowlands 2000... das wel een erg extreme combi... WT, TSOTB en tiamat pasten beter en uiteraard de favorieten limp bizkit en HIM Je moeder. |
|
het lijkt me igg wel fantasisch als er een festival is met allemaal kutbandjes waarop onze nu- vriendjes op uit hun dak gaan, en dan ineens Mortician het podium op komt en dat er dan een man of 10, 20 uit hun dak gaat en de rest naar de EHBO rent voor bloedende oortjes |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |