IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Samael + Shining @ Waterfront 12 april 08 Volgende pagina
herr
Usericon van herr
Posted 21-02-2008 15:39 by herr Wijzig reactieProfiel van herrQuote dit bericht

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 21-02-2008 17:01 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Die Shining wil ik graag eens zien. Weet iemand of er nog een andere NL datum is? Op hun sites staat het nog niet in ieder geval.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 21-02-2008 17:51 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Gaat Shining de strijd met Vader aan?

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-02-2008 19:51 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Tegelijk met Houten DeathFest. Jammer.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 21-02-2008 19:54 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2008 17:51 schreef Regeer het volgende:
Gaat Shining de strijd met Vader aan?

in live een vervelende band zijn of qua speelfrequentie?

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 21-02-2008 20:41 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Dat laatste natuurlijk.

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 21-02-2008 20:48 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2008 20:41 schreef Regeer het volgende:
Dat laatste natuurlijk.

+1

live is het zeker geen vervelende band om naar te kijken. Dan heb ik het nog niet eens over de geweldige muziek

an evil incarnation of DEATH!

jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 21-02-2008 21:04 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Waar ligt Waterfront ergens in Rotterdam?

Never have so many sacrificed so much for so few

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 21-02-2008 21:04 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

dat is jou mening...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 21-02-2008 21:05 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Waar 'r ligt?

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-02-2008 8:41 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2008 21:04 schreef jeroen83 het volgende:
Waar ligt Waterfront ergens in Rotterdam?

Vlakbij de Willemsbrug, in de buurt van station Blaak.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 22-02-2008 17:24 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Bedankt, ik denk dat wel even kom kijken, Shining is een geweldige band.

herr
Usericon van herr
Posted 08-03-2008 18:05 by herr Wijzig reactieProfiel van herrQuote dit bericht

Helaas geen Shining. Vervanger is Gothminister www.myspace.com/gothminister

[Dit bericht is gewijzigd door herr op 08-03-2008 18:05]

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-03-2008 18:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik denk dat ik wel kom, Samael vorig weekend in Kiev gezien...wat een meesterlijke show

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 08-03-2008 18:14 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Ze spelen ook op 13 april in 013 in Tilburg en op 25 april in Kelder in Amersfoort.

Ik denk dat ik nu naar Waterfront en 013 ga.

Het Zwijn
frrrrr
Usericon van Het Zwijn
Posted 09-03-2008 2:09 by Het Zwijn Wijzig reactieProfiel van Het ZwijnQuote dit bericht

Rrrr grote kans dat ik aanwezig ben

Daer morghens was daer grote stanc, ende die darmen worden nauwelic vergadert, ender onder die aarde bedobbet...

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-03-2008 2:11 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 9 maart 2008 2:09 schreef Het Zwijn het volgende:
Rrrr grote kans dat ik aanwezig ben

+1 twijfel alleen nog over Amersfoort of Rotterdam.

Het Zwijn
frrrrr
Usericon van Het Zwijn
Posted 09-03-2008 2:20 by Het Zwijn Wijzig reactieProfiel van Het ZwijnQuote dit bericht

Amersfoort is dichterbij Utrecht, ik twijfelde er ook even over aangezien ik ook in Utrecht woon, maar ik ga dan wel in Rotterdam, dan kan ik bij m'n broer slapen. Ook leuk

Daer morghens was daer grote stanc, ende die darmen worden nauwelic vergadert, ender onder die aarde bedobbet...

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-03-2008 2:23 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja dat weet ik hehe, maar Rotterdam is ook goed te doen en daar gaan waarschijnlijk ook bekenden heen. Dus denk dat het ook Rotterdam gaat worden.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-03-2008 2:25 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik heb trouwens nog nooit gehoord van die zaal in Amersfoort maar dat zal wel aan mij liggen

Het Zwijn
frrrrr
Usericon van Het Zwijn
Posted 09-03-2008 2:30 by Het Zwijn Wijzig reactieProfiel van Het ZwijnQuote dit bericht

Nee ik eigenlijk ook niet, maar ik ging er wel vanuit dat er een zaaltje zou zijn. Ik ben alleen nog nooit in Amersfoort geweest.

Nou, nu ga ik slapen.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-03-2008 2:48 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 maart 2008 18:14 schreef jeroen83 het volgende:
Ze spelen ook op 13 april in 013 in Tilburg en op 25 april in Kelder in Amersfoort.

Ik denk dat ik nu naar Waterfront en 013 ga.
In Tilburg geldt dit:

zo 13 april 2008
Metal Matinee
Samael
SauroN + Weltbrand
METAL

Kleine Zaal / AANVANG 16.00 / Zaal open 15.00
entree 17,50 euro / 3,45 euro servicekosten
Vvk start op 15 maart

Aparte combinatie als je het mij vraagt en ook die entreeprijs is me wat aan de hoge kant

suul
Usericon van suul
Posted 09-03-2008 8:58 by suul Wijzig reactieProfiel van suulQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2008 2:25 schreef Burzum het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit gehoord van die zaal in Amersfoort maar dat zal wel aan mij liggen

Ligt niet aan jou, volgens mij is Amersfoort de slechtste metalstad van het land. Ik woon hier al 15 jaar, maar er speelt nooit iets fatsoenlijks. De Kelder is aardig begonnen met Pro Pain, en Fleshcrawl is binnenkort misschien wel de eerste internationale deathmetalband die hier komt spelen en dat zegt toch wel wat. Het is een tamelijk lelijke zaal (noodgebouw) maar kom naar Amersfoort zou ik zeggen, anders wachten we hier weer 15 jaar!

Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 09-03-2008 20:36 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

doet shining nu verder geen andere optredens dan?
Nouja, misschien wel aanwezig.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 05-04-2008 2:42 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2008 2:25 schreef Burzum het volgende:

De Kelder is midden in het centrum, op loopafstand van het station. Voorheen niet echt bekend als metalzaal, maar die kerel van de Goudvishal schijnt er nu te zitten (correct me if I'm wrong), dus dat is wel veelbelovend.

Het Zwijn
frrrrr
Usericon van Het Zwijn
Posted 05-04-2008 2:43 by Het Zwijn Wijzig reactieProfiel van Het ZwijnQuote dit bericht

Ik zou erheen gaan, maar toen ging ik (of ga)plotseling naar Keulen.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com