|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Die Shining wil ik graag eens zien. Weet iemand of er nog een andere NL datum is? Op hun sites staat het nog niet in ieder geval. |
|
Gaat Shining de strijd met Vader aan? |
|
Tegelijk met Houten DeathFest. Jammer. |
|
Dat laatste natuurlijk. |
|
quote: +1 live is het zeker geen vervelende band om naar te kijken. Dan heb ik het nog niet eens over de geweldige muziek an evil incarnation of DEATH! |
|
Waar ligt Waterfront ergens in Rotterdam? Never have so many sacrificed so much for so few |
|
dat is jou mening... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Waar 'r ligt? |
|
quote: Vlakbij de Willemsbrug, in de buurt van station Blaak. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Bedankt, ik denk dat wel even kom kijken, Shining is een geweldige band. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Helaas geen Shining. Vervanger is Gothminister www.myspace.com/gothminister [Dit bericht is gewijzigd door herr op 08-03-2008 18:05] |
|
Ik denk dat ik wel kom, Samael vorig weekend in Kiev gezien...wat een meesterlijke show Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ze spelen ook op 13 april in 013 in Tilburg en op 25 april in Kelder in Amersfoort. Ik denk dat ik nu naar Waterfront en 013 ga. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Rrrr grote kans dat ik aanwezig ben Daer morghens was daer grote stanc, ende die darmen worden nauwelic vergadert, ender onder die aarde bedobbet... |
|
quote: +1 twijfel alleen nog over Amersfoort of Rotterdam. |
|
Amersfoort is dichterbij Utrecht, ik twijfelde er ook even over aangezien ik ook in Utrecht woon, maar ik ga dan wel in Rotterdam, dan kan ik bij m'n broer slapen. Ook leuk Daer morghens was daer grote stanc, ende die darmen worden nauwelic vergadert, ender onder die aarde bedobbet... |
|
Ja dat weet ik hehe, maar Rotterdam is ook goed te doen en daar gaan waarschijnlijk ook bekenden heen. Dus denk dat het ook Rotterdam gaat worden. |
|
Ik heb trouwens nog nooit gehoord van die zaal in Amersfoort maar dat zal wel aan mij liggen |
|
Nee ik eigenlijk ook niet, maar ik ging er wel vanuit dat er een zaaltje zou zijn. Ik ben alleen nog nooit in Amersfoort geweest. Nou, nu ga ik slapen. Daer morghens was daer grote stanc, ende die darmen worden nauwelic vergadert, ender onder die aarde bedobbet... |
|
quote:In Tilburg geldt dit: zo 13 april 2008 Metal Matinee Samael SauroN + Weltbrand METAL Kleine Zaal / AANVANG 16.00 / Zaal open 15.00 entree 17,50 euro / 3,45 euro servicekosten Vvk start op 15 maart Aparte combinatie als je het mij vraagt en ook die entreeprijs is me wat aan de hoge kant |
|
quote: Ligt niet aan jou, volgens mij is Amersfoort de slechtste metalstad van het land. Ik woon hier al 15 jaar, maar er speelt nooit iets fatsoenlijks. De Kelder is aardig begonnen met Pro Pain, en Fleshcrawl is binnenkort misschien wel de eerste internationale deathmetalband die hier komt spelen en dat zegt toch wel wat. Het is een tamelijk lelijke zaal (noodgebouw) maar kom naar Amersfoort zou ik zeggen, anders wachten we hier weer 15 jaar! |
|
doet shining nu verder geen andere optredens dan? Nouja, misschien wel aanwezig. |
|
quote: De Kelder is midden in het centrum, op loopafstand van het station. Voorheen niet echt bekend als metalzaal, maar die kerel van de Goudvishal schijnt er nu te zitten (correct me if I'm wrong), dus dat is wel veelbelovend. |
|
Ik zou erheen gaan, maar toen ging ik (of ga)plotseling naar Keulen. Daer morghens was daer grote stanc, ende die darmen worden nauwelic vergadert, ender onder die aarde bedobbet... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |