IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Paradise Lost 14 maart - oudegracht Tivoli Volgende pagina
Johnieboy
Usericon van Johnieboy
Posted 21-02-2008 21:23 by Johnieboy Wijzig reactieProfiel van JohnieboyQuote dit bericht

Paradise Lost
vrijdag 14 maart 2008
Tivoli Oudegracht Utrecht

Gaan er mensen hierzo naar Paradise Lost ?

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-02-2008 8:13 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Nee.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-02-2008 8:50 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ja.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-02-2008 8:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nee.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-02-2008 8:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nee.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-02-2008 8:59 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dat is duidelijk, 3 niet en 1 wel. Cancellen die hap!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-02-2008 9:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Keer wat anders dan altijd weer die lijstjes.
Ralph zet maar gewoon een cdtje op.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-02-2008 9:02]

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 22-02-2008 9:08 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Nee.

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-02-2008 9:18 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 22 februari 2008 9:01 schreef MMayo het volgende:
Ralph zet maar gewoon een cdtje op.

Okay, sorry.

Hier dus ook nee.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-02-2008 9:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2008 9:18 schreef Ralph Plug het volgende:
Okay, sorry.

Hier dus ook nee.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 22-02-2008 11:09 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik wist niet dat staalman zo'n bekrompen visie had...

Ik vind een Paradise Lost 100 x beter te bekijken en beluisteren dan t gros van de in-al-hun-genres-ploeterende-bandjes... Ik hoor bijv nooit iemand zeueren op my dying bride die na een toendertijd creatieve misser (achteraf is die best leuk) weer braaf terugkeren en nu al 4 x dezelfde plaat maken..

onnavolgbaar!

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 22-02-2008 13:09 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ja present

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-02-2008 13:52 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2008 11:09 schreef Aaaarco het volgende:
ik wist niet dat staalman zo'n bekrompen visie had...

Ik vind een Paradise Lost 100 x beter te bekijken en beluisteren dan t gros van de in-al-hun-genres-ploeterende-bandjes... Ik hoor bijv nooit iemand zeueren op my dying bride die na een toendertijd creatieve misser (achteraf is die best leuk) weer braaf terugkeren en nu al 4 x dezelfde plaat maken..

onnavolgbaar!

Wellicht dat ik een andere reden heb, dan niet PL willen zien...

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 22-02-2008 14:31 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

oke sorry in dat geval...

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-02-2008 15:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2008 11:09 schreef Aaaarco het volgende:
Ik hoor bijv nooit iemand zeueren op my dying bride die na een toendertijd creatieve misser (achteraf is die best leuk) weer braaf terugkeren en nu al 4 x dezelfde plaat maken..

Lees mij gemekker even in het MDB topic aangaande de spullen die zij na 8768416% weet-ik-veel-hoeveel- complete hebben uitgebracht.

Enne, het zij u vergeven.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 22-02-2008 15:03 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

oke dan begrijpen we elkaar soms toch!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-02-2008 15:06 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik geloof het ook...

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-02-2008 17:20 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Detonation is de supportact.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-02-2008 17:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ben wel benieuwd of dat een volle bak gaat worden aangezien de heren hier 2 weken eerder al optreden als support van HIM.

PL is volgens mij de tijd dat ze zelfstandig zalen voltrekken wel ongeveer voorbij.

Scheelt wel dat ze de lokale trots als supportband hebben staan.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-02-2008 17:25]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 22-02-2008 22:25 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ja.
Wel raar om 3 keer in een paar maanden naar Nederland te komen, maar toch:
Ja.

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 13-03-2008 23:08 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Ja

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-03-2008 23:34 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 februari 2008 17:23 schreef XXL het volgende:
aangezien de heren hier 2 weken eerder al optreden als support van HIM.

Dat is natuurlijk sowieso al grappig, HIM :')

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-03-2008 23:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 13-03-2008 23:42 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

In oktober gezien, twee weken geleden gezien, vind het wel best zo. Genoeg Paradise Lost voor een jaar gehad.

"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-03-2008 16:38 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

op t geluid (in t begin) na vond ik t een beter optreden dan vorige keer in Tivoli.

Deze keer zowel gothic als as i die, best leuk!

Verbazingwekkend trouwens dat die vleesnek echt zo enthousiast kan staan te zijn met zo brakke gitaarkunsten...

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 15-03-2008 20:04 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Beide bands waren goed, maar had toch gehoopt dat ze eens een keer Mercy zouden spelen.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com