![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Boudisque Amsterdam gaat gewoon stiekem underground, over geniepige joden gesproken. ![]() |
|
quote:http://www.ed.nl/regio/eindhovenstad/3078261/Bullit-maakt-doorstart-met-gitaarwinkel-WEMusic.ece Dus ![]() ![]() |
|
Jammer dat de Boudisque dicht is maarja helaas. Nu koop ik vak bij Millennium Records mijn platen, een internet en festivalhandelaar waar je ook 2 keer per maand in hun magazijn kunt neuzen op zaterdag. Altijd leuk in een groot magazijn winkelen ![]() www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. ![]() |
|
volgens mij kan dit topic wel op slot, de deur van boudisque is immers inmiddels ook vergrendeld... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Ik stond afgelopen zondag gewoon voor de dichte deur met een verbaasd hoofd. Ik was het alweer vergeten... Damn... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Inmiddels is de Boudisque Utrecht ook failliet. Jammer, was echt een leuke zaak ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Oewww, da's flink kudt. Wanneer sluiten ze? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Zaterdag waren idd vanwege privé omstandigheden gesloten....... zonde, maar geen traan waard. ![]() |
|
Utrecht was imo al helemaal een kutzaak... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:echt? balen. Dan binnenkort maar wat van hun voorraad opkopen! [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 30-03-2009 12:30] ![]() |
|
hey dat is inderdaad aardig kut! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Stop dan ook eens met downloaden! ![]() |
|
quote: Goddamn! Daar lagen tenminste ook nog leuke cult horrordvdtjes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
Blijven er zo nog fatsoenlijke cdzaken over in NL of moet ik nu de grens over? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Je hebt de Metalzone in Dordrecht, alleen ik kan me voor de rest geen andere goeie zaken bedenken. ![]() |
|
De Elpee in Groningen is een leuke zaak, maar daar hebben ze relatief weinig underground metal.. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
Boudisque is weer open! Boudisque is weer open. We gaan door met een nieuwe eigenaar, in een afgeslankte versie. Dit houdt in dat we in de Drieharingstraat weer open zijn in twee panden. Op nr. 27 met Klassiek en op nr. 31 met Pop/Metal/DVD/World/Jazz. Half juni gaan we verhuizen naar ons nieuwe pand: Vredenburg 31! De precieze datum laten we zo snel mogelijk weten, zodra deze bekend is. Dit alles brengt met zich mee dat we veel weer opnieuw op de rails moeten zetten. Alle bestellingen die u in de winkel of via de website heeft gedaan blijven gewoon doorlopen. Maar het duurt even voordat alle leveringen weer op gang komen. Daardoor kan het wat langer duren voordat de bestelling binnenkomt. Omdat we naar een kleiner pand gaan verhuizen hebben we in de winkels een leuke verhuizingsopruiming. Heel veel titels gaan weg met 20% of 50% korting. En natuurlijk ook nog steeds veel aanbiedingen voor €7.50 en 3 titels voor €25,-. Kom dus gewoon even een kijkje nemen in de winkel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Idd, ja. Lekker struinen in de boudisque tijdens een dagje utrecht. :-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Dat Boudisque Amsterdam ooit failliet is gegaan is mij een raadsel. Ik had er onderhand een Ferrari staan aan CD en Vinyl aanschaf. Por Vida ![]() |
|
quote: +1 ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |