|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 14 maart weer een metalen avond in De Azijnfabriek met: MYTHOLIC CHAIN OF DOGS + 1 band Afterparty met Hub & Heuy |
|
yeah |
|
HEUY!!!! Vrijdag dus |
|
Allemaal komen.....altijd genoeg bier bij onze feestjes Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! ...en vette metalkrakers |
|
Yep, Hub en Heuy verzorgen de afterparty Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik kom na het werk 's avonds met de trein uit Groningen. Ik hoop dat ik het haal en nog puf heb Ja, a.s. vrijdag verhuis ik officieel naar Limburg, met de trein hahaha! (Spullen zijn al over). Bla |
|
quote: HEUY!!!! Dan kom je toch met de trein aan in Roermond.....gaan er een gezellig tjokkefoll feestje van maken |
|
Hmm misschien vrijdag dan nog maar eens naar de Aek |
|
*kick* morgen allemaal komen kijken |
|
HEUY!!!! Dubbelkick...al doe je het maar om Bonnie bang te maken |
|
Triple kick * En natuurlijk om gezellig Jupilers te komen kloeken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Was weer een gezellig feest met headbangende junior metalheads |
|
Kut dat ik er niet kon zijn....baal als een stekker Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja ik heb je best gemist |
|
Ik neem aan dat Xander heeft verteld waarom ik er niet was?! De meest kutte reden om niet naar een concert te kunnen Maar ja, volgende keer drinken we dubbel zo veel als we mekaar weer treffen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: absoluut hehe. maar ik heb gehoord dat je gaat minderen |
|
Afgelopen zondag besloten hehehe [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-03-2008 22:38] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jammer dat ik het niet gehaald heb. Alle treinen zaten vast in Utrecht en ik kwam te laat, hongerig en verlept aan... Bla |
Index / Concerten |