![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Vrijdag 14 maart weer een metalen avond in De Azijnfabriek met: MYTHOLIC CHAIN OF DOGS + 1 band Afterparty met Hub & Heuy ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
HEUY!!!! Vrijdag dus ![]() ![]() |
|
Allemaal komen.....altijd genoeg bier bij onze feestjes ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: HEUY!!!! ...en vette metalkrakers ![]() ![]() ![]() |
|
Yep, Hub en Heuy verzorgen de afterparty ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ik kom na het werk 's avonds met de trein uit Groningen. Ik hoop dat ik het haal en nog puf heb ![]() Ja, a.s. vrijdag verhuis ik officieel naar Limburg, met de trein hahaha! (Spullen zijn al over). ![]() ![]() ![]() Bla ![]() |
|
quote: HEUY!!!! Dan kom je toch met de trein aan in Roermond.....gaan er een gezellig tjokkefoll feestje van maken ![]() ![]() |
|
Hmm misschien vrijdag dan nog maar eens naar de Aek ![]() ![]() |
|
*kick* morgen allemaal komen kijken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
HEUY!!!! Dubbelkick...al doe je het maar om Bonnie bang te maken ![]() ![]() |
|
Triple kick * En natuurlijk om gezellig Jupilers te komen kloeken ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Was weer een gezellig feest met headbangende junior metalheads ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kut dat ik er niet kon zijn....baal als een stekker ![]() ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ja ik heb je best gemist ![]() ![]() ![]() |
|
Ik neem aan dat Xander heeft verteld waarom ik er niet was?! De meest kutte reden om niet naar een concert te kunnen ![]() Maar ja, volgende keer drinken we dubbel zo veel als we mekaar weer treffen ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: absoluut hehe. maar ik heb gehoord dat je gaat minderen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-03-2008 22:38] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Jammer dat ik het niet gehaald heb. Alle treinen zaten vast in Utrecht en ik kwam te laat, hongerig en verlept aan... ![]() Bla ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |