|
Auteur: |
|
|
Een nieuw bandje met oude bekenden, die doen waar ze goed in zijn, namelijk Old School Death Metal. Jörgen Sandström - vocals, bass (ex-Grave, ex-Entombed, The Project Hate MCMXCIX) Lord K. Philipson - guitars (The Project Hate MCMXCIX) Tobben Gustafsson - drums (Vomitory) "The goal is to play awesome death metal without complicating shit at all. We don’t pansy around, we don’t show off. We play death metal. Do you know why? We fucken love death metal. And we are damn good at writing it, just so you know." www.torturedivision.net http://www.myspace.com/torturedivisionsweden |
|
lekkere death metal Suck my piss |
|
Lekkerrrrr ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
idd, wat wil je met zo'n line up signature |
|
Inderdaad God Among Insects net zo trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 29-02-2008 17:07] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Verdomme, ik wil dat die mannen met een full-length komen! Heerlijke muziek dit; "Cum blooooood!!!!" ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dit veroorzaakt acute spuitpoep. *zet geluid harder* ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Demo 3 in de maak! Hoe lang blijven ze in Satan's naam demo's maken? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik denk zolang als de band bestaat. Zie hier het verhaaltje op hun myspace. quote: |
|
Ah, dat heb ik dus gemist. Maar wat een goddelijke pot death blijven die heren maken ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
goddelijk ? nah. lekker ? zeker wel! Fuck the world and fuck you |
|
Niet te letterlijk nemen he ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dit verdient een kick... Ben benieuwd of dit bandje nog steeds enige waardering kan oogsten op ZM. |
|
Hier in ieder geval wel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Al hun demos zijn te downloaden via hun site www.torturedivision.net www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Vette band en wat mij betreft een waardige opvolger van Grave. Torture Division dit jaar ook op de Eindhoven Metal Meeting spelen, alleen nu moet hun drummer met Vomitory de studio in, dus dat is zwaar balen. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Idd donders jammer, had ze graag gezien, maar wel leuk dat er een nieuwe Vomitory aankomt www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Heel gaaf dit. |
|
quote: Nouja opvolger? Het nieuw album valt hier in ieder geval erg goed in de smaak. |
|
Die laatste demo klinkt lekker ja. |
|
www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
En dit jaar dus wel live @ Eindhoven Metal Meeting! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Doen ze ook een coversetje ergens extra? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Index / Heavy Metal |