IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Napalm Death Vorige pagina | Volgende pagina
Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 05-03-2005 0:18 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 4 maart 2005 23:58 schreef Oud Vuil het volgende:
Maar punk is ook prima, naar die discharge ben ik ook wel benieuwd en wehrmacht toch wel.

die klinken behoorlijk goed. net als [The Offenders] face down in the dirt en [Anti Cimex] game of the arseholes



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-03-2005 12:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2005 23:58 schreef Oud Vuil het volgende:
hehe, ik kon zo snel niks vinden. Lowlife was een clip ofzo, ik had echter geeen beeld.

Ik was vooral benieuwd naar massacre, omdat ik dat een geweldig nummer vind. Maar punk is ook prima, naar die discharge ben ik ook wel benieuwd en wehrmacht toch wel.


Discharge speelt nog steeds 95% van de huidige hardcore/metalcore/metal van de planken af met hun "simpele" muziek. de band is dan ook een vette aanrader naar mijn mening.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-03-2005 12:31]


MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 05-03-2005 17:10 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

Nog meer mensen die naar 't ND-concert in Utrecht begin mei gaan?



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 05-03-2005 17:14 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

waarschijnlijk wel...



neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 05-03-2005 17:29 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Napalm Death is geboekt in de MEzz in Breda. datum wordt nog bekend gemaakt. Waarschijnlijk in Juli.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 05-03-2005 17:31 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2005 12:31 schreef attila_de_hun het volgende:
Discharge speelt nog steeds 95% van de huidige hardcore/metalcore/metal van de planken af met hun "simpele" muziek.


Een dikke vette 'AMEN' !!

State Violence, State Control !


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 05-03-2005 18:11 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

speelde... hehe



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-03-2005 19:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2005 18:11 schreef collision-tammi het volgende:
speelde... hehe

Is hun reunie al weer over dan? Ik vond hun laatste cd heel goed(ook al dachten de ware kenners bij de Aardschok er anders over).


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 06-03-2005 1:51 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2005 17:29 schreef neefherbert het volgende:
Napalm Death is geboekt in de MEzz in Breda. datum wordt nog bekend gemaakt. Waarschijnlijk in Juli.


Datum bekend: 7 juni


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-03-2005 1:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2005 1:51 schreef neefherbert het volgende:
Datum bekend: 7 juni


Napalm death in Breda??????????? de datum staat net hoofdletters genoteerd in mijn agenda!


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 05-04-2005 20:31 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

En nu na het horen van The Code is Red weet ik niet voor 100%, maar voor 200% zeker dat ik ga!

godver wat een album!
Iets minder grind, maar de punk/crust, deathmetal en MeathookSeed achtige stukken zijn grandioos. En het doet niks aan de impact af!


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 05-04-2005 20:38 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

(Hoort eigenlijk in het concert-topic terecht maar desalniettemin)
Nog even voor diegenen die de 7e juni naar ND in Breda willen: Voorverkoop begint 7 april


slome
Usericon van slome
Posted 05-04-2005 21:54 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2005 20:31 schreef neefherbert het volgende:
En nu na het horen van The Code is Red weet ik niet voor 100%, maar voor 200% zeker dat ik ga!

godver wat een album!
Iets minder grind, maar de punk/crust, deathmetal en MeathookSeed achtige stukken zijn grandioos. En het doet niks aan de impact af!



Jep, die nieuwe klinkt weer verdome fijn. Volgens mij hebben ze eerst flink naar leaders not follower II geluisterd voordat ze die nieuwe in elkaar hebben gedraaid

Vooral de nummers met gastvocalen heerschen als de pest.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-04-2005 22:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hatebreed's Jamey brult mee of nie?
Lijkt me wel kicken schijffie


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 05-04-2005 22:58 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Jello Biafra en Jeff Walker doen ook nog mee op de plaat.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-04-2005 22:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oei Jello Biafra .. heersch


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 05-04-2005 23:08 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2005 22:58 schreef Jenje het volgende:
Oei Jello Biafra .. heersch


Ik vind Jello's stem gay


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-04-2005 23:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2005 23:08 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ik vind Jello's stem gay

Je bent dan ook een vrouw he, dus is je mening slechts in delen belangrijk


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 05-04-2005 23:11 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Waarom moet je altijd over "delen" lullen wanneer het om een vrouw gaat?


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-04-2005 23:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Altijd?

Ach ik kan ook gewoon zeggen dat het me niet boeit ...


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 05-04-2005 23:14 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Ja, dat is duidelijker


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-04-2005 23:14 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 april 2005 22:58 schreef AngelOfDeath het volgende:
Jello Biafra en Jeff Walker doen ook nog mee op de plaat.


Oei Jeff Walker, heersch!



neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 07-04-2005 18:06 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2005 20:38 schreef neefherbert het volgende: (Hoort eigenlijk in het concert-topic terecht maar desalniettemin)
Nog even voor diegenen die de 7e juni naar ND in Breda willen: Voorverkoop begint 7 april


Voorverkoop is alweer verzet:
naar 14 april

(bron) http://www.mezz.nl/jointhemusic/agenda/index.html


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-04-2005 18:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

vadsige nieuwe plaat, vooral het titelnummer is een beuker eersteklas, zo en dan nu een beetje;

S.P.A.M.



Disciple
Usericon van Disciple
Posted 07-04-2005 18:30 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Nee man niet in doornroosje, de mezz is vetter.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen