|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sjongejonge, wat een bagger. Pas halverwege komt het een beetje op gang, maar dan heb ik al naar anderhalve minuut 'Zombie' plus irritant drumgedoe geluisterd. En op het eind is het alleen maar 'Zombie' vervormd, nou whoop whoop wat een prestatie. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dan is dat Gabba Front Berlin - Speedcore Lacrima van Hypnos duidelijk een stúk vetter. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: die is grandioos sterk!!! maar ik vind er echt niks meer van signature |
|
quote: + uno, en het is niet bombastisch genoeg... |
|
quote: Ok, top |
|
signature |
|
signature |
|
Mooi atmospherisch die eerste track in dat Gabba Front Berlin videootje. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
das met een melo van Lacrimosa erin signature |
|
Maar eens Born In Hell: 666 Bc van Legionz Ov Hell aan het luisteren. Houdt het dit soort muziek leren kennen wat dichter bij huis En wat ik normaal van dit soort muziek hoor vind ik al snel saai omdat ik vaak echte spanningsopbouw mis, dat moet een metal-geïnspireerde act toch wél begrijpen. edit: best gaaf, wat een herrie. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 07-01-2009 14:28] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
heheh blijft leuk. edit jungletrancehiphopshitmusic [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 07-01-2009 18:22] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: benieuwd welke track dat is, gezien deze titel niet officieel bestaat.. is het Born In Hell of de plaat van Legionz ov Hell? http://www.discogs.com/label/Speedcore |
|
quote: Klopt inderdaad niet helemaal. Lijkt een bijelkaarraapsel van het uitgebrachte werk (van Legionz ov Hell dus). Volgens mij komen alle tracks van die drie genoemde releases en de compilaties uit deze lijst voorbij. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
tenzij het Speedcore 04 is: Sonic Overkill - "Born In Hell" |
|
Nee, want zoals gezegd, de nummers die er op staan staan ook op die Legionz ov Hell releases. Daarbij klinkt het ook verdacht veel als de Legionz of Hell release Goatkhult Order die ik er apart bij had gedownload Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
over speedcore gesproken: a.s. zaterdag ultra speedcore in da hood: 14/02/2009 Seduced by Silence @ Haarhorststage, Gorinchem NL Seduced by Silence - day of Egnalizm time: 20:00 - 04:00 entree: € 10,- Timetable: 20.00 - 20.30 Spaceyalien 20.30 - 21.00 Den Chaoot vs The Noize Architect 21.00 - 22.00 Hellseeker 22.00 - 23.00 +-Error 23.00 - 00.00 RDZ vs Vahg 00.00 - 00.30 Menavodi 01.30 - 02.30 Noizefucker 02.30 - 03.00 Egnal Ramd 03.00 - 04.00 Bart Hard Poppodium Haarhorst Grote Haarsekade 120 4205 VL Gorinchem (NL) |
|
Noizefucker??? heeft die zo geen demonische titelz in zijn releases? was vet!ç signature |
|
that's him! |
|
signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-04-2009 21:51] signature |
|
speedcore tips / beetje op volgorde van snelheid (snelste staan onderaan) : The Speed Freak - Red Poison part 1 (T.S. Dick) No-Tek 14 - Urban Break Corps vol.2 Amiga Shock Force - Psycore-Kids vs Rave-Fascist EP DJ Freak - Cocaine Bullshit Eiterherd - Sauger The Destroyer - Total Hate Goetia - Bad Intentions (Dualkore 03 - No Warning Shot) (wel op 45 toeren draaien he!) Sonic Overkill - This Is Speedcore (Speedcore 01) Agoraphobic Nosebleed - PCP Torpedo (Substance Abuse Remix) Komprex - Muori! Rory J - What's That Fuckin' Noise? Rioteer - De Neutronenbom (Crackbeats 02) AIDS - Fucambie Tense - Defile Micron - Anal Electrocution Komprex - Wordwide Shit [Dit bericht is gewijzigd door barthard47 op 22-04-2009 0:56] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-06-2009 0:34] signature |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |