|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
dus. |
|
Donderdag, jammer Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tof, aanwezig Signature |
|
wat is er mis met een donderdag? werk de volgende dag? |
|
Ook. En repetitie die avond Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
repeteren is voor homo's! gratis mensen.... ben je nou nederlander of wat? |
|
Death Squad, menig oudgediende zal ze zeker wel kennen, ooit begonnen ze in 1991, maar in 1999 gooiden ze het bijltje er bij neer. Sinds 2006 hebben ze de draad weer opgepakt en spelen ze weer shows! De cd's Into the Crypt en Conflict staan in menig Twentse (en daarbuiten uiteraard) cd-kast. De mix van death en thrash word als een botte bijl in je gehoorgang gemokerd. Nieuwe zanger Bjorn (Bloodsin) zal iedereen een stevige cursus headbangen en windmillen geven. Hailling uut enschede home of the EHBO komt Deifecation. Voor de meeste liefhebbers van het betere dode metaal geen onbekende. Dik groovende death laat je hoofd schuden totdat het er af valt of vraagt om meer bier. Zanger Willem zal er persoonlijk op toezien dat iedereen bij de les blijft terwijl de rest van de machine over je bebierde hoofd heen morzelt. Succes, neem je helm mee. Uit wageningen komen de mannen van Skeletor een mooie mengeling van Carcass en At the Gates op je afvuren. Sinds enige tijd zingt ook Arnold (bekend van Devious... die enge grote kale meneer, die er uit ziet alsof hij je binnenstbuiten vastspijkert boven het podium en vervolgens brandende fakkels in je oogkassen probeert te mikken? ja die ja) bij deze band en dat doet ie met vreugd... of haat... da's waarschijnlijker. Hoe dan ook, deze mix van oude 90-ties death en thrash is zeker een lust voor oog en oor. http://www.death-squad.net/ http://www.skeletor-band.com/ |
|
|
|
Alweer deze bands? Tering, hebben ze ieder dom gehucht in de achterhoek en twente nog niet gehad? Als het nu vette bands waren.. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 12-03-2008 13:26] Against God and Government |
|
Deifecation == vet Death Squad is ook leuk. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Wat maakt mij het nu een reet uit of het gratis is of niet. Wat belangrijker is, of jij (Adri gaf pas geleden aan dat jij tegenwoordig degene bent die de metal gaat boeken binnen de Metropool) met meer concerten op de proppen komt. De aankomende 3 maanden staan er nog maar 2 metalconcerten op het programma...... . Kijk bijvoorbeeld eens op de myspace van Saturnus, die zoeken nog een zaal voor 7 mei en rond die tijd zitten ze in de buurt van Nederland. Ontopic, zowel 27-03 als 04-05 zal ik er zijn. |
|
Die zanger van Death Squad is vet.... |
|
jep klopt ik ben bezig het aan het oppakken, alleen moet eea wel in elkaar passen en dat is nogal lastig. de combi van beschikbaarheid band, beschikbaarheid in onze programmering, knaken en is-deze-band-het-boeken-waard moet gewoon goed zijn. |
|
quote: Hoeveel kilo ben je nu dan??? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hehehehe... 98 kilo ofzooo... |
|
upsidaisy |
|
quote: Ech wel.. Bareuh... |
|
quote: Leuk bandje ja, jammer dat we dit jaar geen aanmelding van ze zagen voor Occultfest. |
|
quote: Je kunt ze toch ook vragen? Misschien kom ik dan ook Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nehh. |
|
Lui varken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: |
|
quote: Met wie kan Deifecation contact opnemen? We zijn altijd in voor een potje rammen... Signature |
|
quote: Mail mij maar, zie mailadres @ profiel. Kijk ik even wat ik voor jullie kan doen. |
|
Eerst aanstaande donderdag maar eens! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |