![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn reactie was iets te enthousiast maar het blijft een goede plaat, jammer dat er geen zang bij zit want het klinkt soms een beetje kaal. [Dit bericht is gewijzigd door Teneighty op 27-10-2011 11:06] "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Mmmz te enthousiast? ![]() ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Mongoolse ambient tech djent. Or, whatever ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 30-10-2011 20:28] When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Elektro-akoestische gitaar, een heel orkest, gevoelige stukken, rockende stukken, let me know wat jullie er van vinden! Opgedragen aan 2 helden van mij :-) [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 30-12-2011 22:52] When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Oh, was ik vergeten te vertellen dat de band een all-Christian band wordt, en de rest van de bandleden nog aangekondigd gaan worden en we een tour gaan doen waarin we de kleine kroegen en zaaltjes overslaan? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Je gaat aleen in de kerk optreden ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Ja. ![]() |
|
quote: En ik maar denken dat je geen humor had. ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Holy Heels of Steel? :') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Sterk :') hehe. Maar even zonder dollen, hoe staat het met Mystic, is er zicht op wanneer er een keer een album uitkomt? Ik luister nu iedere keer die clipjes die je post of promoot, maar ben wel eens benieuwd naar gewoon een heel album wat ik relaxed thuis kan luisteren. ![]() |
|
quote: ? 'Grace' is vorig jaar uitgebracht en wordt volgens mij gezien als een volledig album. Je kunt het alleen niet aanschaffen maar het is gratis te downloaden in 320 kbps mp3 formaat. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Oh, dat gedeelte heb ik dan gemist, vandaar mijn verbazing, straks thuis eens opsnorren. ![]() |
|
quote: Hier alvast een linkje, aangezien Fusion een nogal warrige website onderhoudt. http://mystic.bandcamp.com/download?enc=mp3-320&id=3840503602&ts=1325508114.1434048185&tsig=5b84c56c7d9b98c112e81b14ee9f3469&type=album "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Haha, werd er door iemand op gewezen dat ik op eoa blog vermeld word als co-winnaar van instrumentaal album van het jaar 2011. Haha, en dat zonder enige vorm van promotie ![]() http://www.invisibleoranges.com/2012/01/2011-in-review-the-year-in-death-2/ Uit bovenstaande link: "I’m going to also call out Mystic’s Grace as co-winner of instrumental album of the year. Mystic is so unknown that they don’t have a metal-archives page yet. A bandcamp page is the totality of their web presence, and I hope they remedy that soon. Like Animation, Grace is aptly named. The band brought jazz, metal, and fusion together to form a complex and liquid whole. If Omnivium lacked edges or rough surfaces, then Grace is a perfect musical sphere." ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 12-05-2012 16:09] When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Een ruigere gitaarsound dan normaal, wat donkerder en ook wat wolliger. Met saxofoon, electrische piano en dubstep. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Kom kom, ik weet dat er zeker anderhalve paardekop hier semi-geinteresseerd zijn in mijn pretentieuze uitspattingen. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Klinkt een beetje als Estradasphere. ![]() |
|
Ondanks dat ik slechts gedeeltelijk met je eens ben is t wel een heel groot compliment!! (Ik ben al vanaf hun eerste album fan) When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Mmmmm eigenlijk hoor ik de gelijkenis voor wat dit nummer betreft eigenlijk wel :-) When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Een korte dit keer. Begin langzaam aan een tweede album te creeeren: "El Elyon". Dit is de derde track: When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Mystic is al een tijdje bezig met Djent: http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=864258&songID=12243283 When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Om t te vieren! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Een oudje, voor de fans: [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 18-05-2016 17:27] When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |