![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Een rollade is toch alleen met Kerst? ![]() |
|
Tering, waar komen ze allemaal vandaan tegenwoordig... :') ![]() |
|
![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ik hou ook van naaien ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Eens kijken of ik het goed begrijp: Slay0r! dus ![]() |
|
quote: Nee nog steeds niet *schudhoofdsmiley* Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: www.naaipatronen.nl is dat nou zo moeilijk? ![]() ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
![]() lal Je moeder. ![]() |
|
Ja, die bedoel ik ![]() edit: Maar je hebt hem wel verdacht snel gevonden Jaap! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 05-03-2008 19:28] Hatsjikidee! ![]() |
|
google images, eerste hit ![]() Je moeder. ![]() |
|
Jaja... ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
je had me mn patches op mn vest moeten zien naaien jaren terug, de tering... de reden dat ik het zo vaak deed zegt tevens genoeg over de kwaliteit ![]() naaien ftl Je moeder. ![]() |
|
Jij vrouw.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Wablief? ![]() Against God and Government ![]() |
|
Dus niet dit? ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Da's eng! ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Das Kimmey`s middle name ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 05-03-2008 20:35] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Zo schrijf je me naam alleen niet.. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 05-03-2008 20:34] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: geedit hoor zeikdoos ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Danku ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |