|
Auteur: |
|
|
Ginne metal, maar wel een band waar veel metal bands nog iets van kunen leren, SLAPSHOT! Kom maar efkes headbangen/moshen op zondag 13 juli 2008. SLAPSHOT RIGHT DIRECTION ALL FOR NOTHING CIVIL TERROR THE PERFECT CRIME Doors: 18:00 Dance: 19:00 www.youtube.com/watch?v=lpZh33OQYRQ [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 09-03-2008 13:15] |
|
Vette shit Against God and Government |
|
Hmm dit is dan wel weer gaaf |
|
en weer met Right Direction in Nl, de geschiedenis herhaalt zich! |
|
geniaal!! ik hoop hier bij te zijn! |
|
Hé! Weer een afscheidstournee van Slapshot? Ik sla een keer over. Op 5 juli treden ze ook nog op in Alkmaar. http://oldtimehardcore.com/news/ |
|
UP! CHOCOMELK! |
|
Vanaf heden kun je naast kaartverkoop aan de balie van Dynamo, ook ONLINE tickets bestellen, via Paylogic. Waarom? omdat het simpel en gewoon weg goedkoper is dan Ticketservice. De kosten zijn 90cent per transactie, dat wil zeggen, al bestel je 100 kaarten, de kosten blijven 90eurocent. Check de site van Dynamo (www.dynamo-eindhoven.nl) en kijk daar onder de knop tickets, welke in de vvk zijn. Momenteel zijn we aan het opstarten, dus er zijn nog wat show die via Ticketservice gaan, na de zomervakantie willen we alle shows via paylogic gaan doen. VVK via de Dynamo-eindhoven site: Frosen World (house) Municipal Waste Slapshot (vanaf morgen) |
|
*SCHOP* Kaarten zijn binnen, digitaal bestellen regeert! 12 euro ... geen geld! Zin an! [Dit bericht is gewijzigd door attematic op 23-06-2008 10:01] 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Zondag alweer |
|
Vandaag dus, heb nog 2 kaarten over! |
|
Zo, dat was weer ouderwets gezellig! Niet het beste optreden van noch Slapshot noch Right Direction, maar de spelvreugde was enorm. Subliem geluid vooraan (zo groot is Dynamo niet ) en een leuke Dutch Stapede naar buiten na elke band.....voor Stevig balen dat de Merch van Right Direction in fatsoenlijke maten (L/XL) uitverkocht was om 23.15 uur 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Ik baalde er nog meer van dat ik hierzelf niet bij kon zijn.... Was het druk? |
|
Viel wel mee, hoewel .... voor de deur was het erg druk vanwege het rookverbod en glad op de vloer....potverdomme, dat Dynamo daar neit aan gedacht heeft! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
Index / Muziek algemeen |