|
Auteur: |
|
|
Spelen ze de hele maand mei of op een specifieke dag? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik denk dat als je op 3 mei komt, je een machtig mooi feestje gaat zien (met Imitallica erbij o.a.)! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Cool! Wie weet aanwezig! |
|
Titel beter zo? Bruce Banner |
|
Nou nog naar Concerten verplaatsen en het is goed.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Done. Bruce Banner |
|
Haha Ontopic: kom wellicht langs deze avond, altijd gezellig in Dynamo. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
lekker lekker |
|
quote: Hardstikke bedankt (Sander moet de PR-taken dus niet zelf doen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:*proest* Ik zeg verder niks |
|
quote: Dat horen we graag: bedankt... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ja bijdehantennnnnn, 3 mei dus,, godverdomme! |
|
quote:Nog flink gespamd gisteren in 013 Sander? |
|
UP godverdoeme! |
|
Morgen dus. |
|
Voordat ik morgen ga draaien in Dynamo (nieuw materiaal van o.a. Helheim, Mourning Beloveth en Opeth plus goude ouden en ander recent materiaal) ga ik hier ook nog even lekker kijken... Alle remmen los! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Index / Concerten |