|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 9 Mei Baroeg, Rotterdam Funeral (NO funeral doom) Saturnus (DK melodic doom) Mar De Grises (CL funeral doom) In Age And Sadness (NL progressive doom / death) Entree € 9,00. Zaal open 20.00 uur. Aanvang 1e band 20.45 uur. De online v.v.k. begint binnenkort. http://www.baroeg.nl [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-03-2008 18:41] |
|
Cool! Een dag later staan ze in de Biebob, Vosselaar en daar schijnt Funeral ook bij te staan. Eerst zien en dan geloven. |
|
Funeral (NO funeral doom) speelt ook! De entree is nu 9 euro. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 14-03-2008 11:51] |
|
Speelt funeral ook nog op andere plaatsen??? |
|
Een dag later staan ze ook in de Biebob, Vosselaar (België). Ik weet niet of ze nog meer optredens doen in Nederland. |
|
Wow gaaf! En de helft goedkoper als in de Biebob! |
|
Vet, denk dat ik hier wel bij ga zijn! |
|
quote: Kom je weer slapen Jan Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Funeral doet maar 2 shows, in Baroeg en Biebob. Funeral komt daar speciaal voor over. Na het niet doorgaan van de tour van Funeral waarbij ze op de Dutch Doom Days zouden staan nu een herkansing Overigens is de voorverkoop gisteren gestart! |
|
quote: Erg gaaf! Hopelijk komen ze dit keer wel. Niet alleen het optreden op DDD is destijds niet doorgegaan, maar ze zouden afgelopen najaar ook al een keer in de Biebob staan. Even wachten met kaartjes kopen dus. Krijg je eigenlijk geld terug mochten ze weer niet komen? [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 21-03-2008 11:38] |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 21-03-2008 11:39] |
|
Funeral gaat nu wel gewoon door |
|
Nice! Saturnus |
|
|
|
Jammer dat het op 9 mei is... Maar wie weet toch wel aanwezig... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
*bump* |
|
Is er nu wel airco aanwezig?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Zeker aanwezig.Al is het alleen al voor het magistrale Mar De Grises en als die in de buurt van Warnings optreden van afgelopen vrijdag komen is dat het al meer dan waard. Funeral kan mij eerlijk gezegd gestolen worden vind daar geen zak meer aan op hun laatste paar albums. ESaturnus heeft mij altijd onverschillig gelaten en In Age And Sadness ken ik eerlijk gezegd niet echt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Een extra reden om vrijdag al om 17.00 uur voor de deur te staan: "De eerste 100 bezoekers ontvangen de 'Disturbing Summer 2008' compilatie-cd van Displeased Records." [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 07-05-2008 18:15] |
|
Om 17.00 uur al? De zaal gaat pas om 19.30 uur open [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 07-05-2008 18:25] |
|
hehe, dat is wel een beetje overdreven ja.. Helaas kan ik hier niet bij zijn. |
|
19:30 gaat de zaal open inderdaad, vanaf dan krijgen de eerste 100 bezoekers een gratis CD |
|
|
|
Ja? |
|
Vanavond ja! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |