|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehe, maar dat was Helloween... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
De show met Corpus Christii gaat op 4 mei DOOR!!! Het is nu bevestigt! Tijd zaal open zal wel rond 20:30 uur. |
|
Lezen, Mira... Zaal open: 20:30 |
|
LIJSTJUH!!! Regeer Mira Levithmong Smeerik |
|
Oja sorry, je zei al 20.30, ik was te druk in m'n hoofd met andere dingen [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 13-03-2008 11:51] Bla |
|
Ik ga die kant ook maar eens op... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Dan ben je iig mooi op tijd! see you at occultfest! |
|
Het is dan ook helemaal in Hoogeveen Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ja klopt... En Nederland is ook ZOOOOO groot |
|
quote: Ha ha idd ja heel groot! see you at occultfest! |
|
Waar het ook is, ik ben alang blij dat er weer eens een fatsoenlijke package in NL staat. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Let wel op: deze package heeft wisselende 'headliners' iedere dag. Deze wordt niet bekend gemaakt, en het is dus maar afwachten welke band als eerste speelt en als laatste, op de avond zelf. |
|
-Regeer -Mira -Levithmong -Smeerik -Gangrad -Deathwish [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 13-03-2008 16:56] Bla |
|
Show gaat niet door in Hoogeveen, 04.05 wordt verplaats naar Leeuwarden! Dark Trinity Alliance Tour 2008: Corpuc Christii / Eternity / Lugubre 01.05 Berlin (Ger) - "Access" 02.05 Grosserlach (Ger) - "VFRR" (+ MORRIGAN / REIGN IN BLOOD / VARGSHEIM) 03.05 Oberhausen (Ger) - "Helvete" (+ WOLFTHORN) 04.05. Leeuwarden (NL) - "Gloppe" |
|
Misschien dat ik dan nog aanwezig ben in de Gloppe. |
|
Dat mag je zeker niet missen, opvoedingswaarde voor jou! |
|
[quote]Op 19 maart 2008 14:28 schreef Deathwish het volgende: Show gaat niet door in Hoogeveen, 04.05 wordt verplaats naar Leeuwarden! Jammer zeg, Hoogeveen is lekker dichtbij! Nou ja volgende x beter! see you at occultfest! |
|
Ben er desondanks TOCH gewoon bij! |
|
quote: Ja maar jij bent ook een echte die hard blackie! see you at occultfest! |
|
quote: Jammer, maar wel vreemd. Wellicht dan wel even naar Leeuwarden, heb dan toch vakantie. |
|
quote: Zal het zeker proberen dan. |
|
quote: HEEL vreemd ja, mischien wil iemand van Het Podium hier wel even uitleggen waarom, ik doe daar zelf verder geen kinderachtige uitingen over, zo volwassen ben ik dan wel weer. Dat ik niet blij ben met de gang van zaken, mag wel duidelijk zijn. |
|
We zijn er bij in Leeuwarden Bla |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |