IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Portishead (UK triphop) Vorige pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-12-2012 21:22 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wat een verdomd slechte zeikmuziek is dit toch. Van dat gehele triphopgebeuren lijkt een teveel aan zang het voor mij toch steeds te verpesten. Enkel Massive Attack komt er nog ietwat mee weg. Portishead is bucht.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 03-12-2012 21:25 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Kool Keith heeft een skit waarin hij uitlegt dat trip hop niet bestaat lol


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2012 21:28 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2012 21:22 schreef BenKnuckles het volgende:
Wat een verdomd slechte zeikmuziek is dit toch. Van dat gehele triphopgebeuren lijkt een teveel aan zang het voor mij toch steeds te verpesten. Enkel Massive Attack komt er nog ietwat mee weg. Portishead is bucht.
Doe toch kalm, ventje.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-12-2012 21:45 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 december 2012 21:28 schreef bastianus het volgende:
Doe toch kalm, ventje.


Als de balletjes zijn ingedaald, stijgt de muzikale smaak over het algemeen, tijd doet wonderen.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-12-2012 23:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2012 21:22 schreef BenKnuckles het volgende:
Wat een verdomd slechte zeikmuziek is dit toch. Van dat gehele triphopgebeuren lijkt een teveel aan zang het voor mij toch steeds te verpesten. Enkel Massive Attack komt er nog ietwat mee weg. Portishead is bucht.

Ga toch naalden uit de vloer trekken! Ventje!


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-12-2012 1:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Maar... Maar...

Neen, jullie.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-12-2012 2:02 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Portishead>BenKnuckles


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Argh
Usericon van Argh
Posted 04-12-2012 2:19 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2012 21:22 schreef BenKnuckles het volgende:
Wat een verdomd slechte zeikmuziek is dit toch. Van dat gehele triphopgebeuren lijkt een teveel aan zang het voor mij toch steeds te verpesten. Enkel Massive Attack komt er nog ietwat mee weg. Portishead is bucht.


Hoewel ik Portishead wel kan waarderen luister ik toch ook liever triphop zonder vocalen. Als aanrader wil ik je één van de beste (jazzy) triphop albums ooit meegeven;



En dan even het eerste nummer skippen (op de een of andere vreemde manier is dat house/lounge.) Veel plezier ermee

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 04-12-2012 2:22]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-02-2024 19:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Geen nieuwe Portishead, wel lekker



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen