|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Kool Keith heeft een skit waarin hij uitlegt dat trip hop niet bestaat lol IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Doe toch kalm, ventje. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Als de balletjes zijn ingedaald, stijgt de muzikale smaak over het algemeen, tijd doet wonderen. Boeiender |
|
quote: Ga toch naalden uit de vloer trekken! Ventje! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Maar... Maar... Neen, jullie. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Portishead>BenKnuckles Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hoewel ik Portishead wel kan waarderen luister ik toch ook liever triphop zonder vocalen. Als aanrader wil ik je één van de beste (jazzy) triphop albums ooit meegeven; En dan even het eerste nummer skippen (op de een of andere vreemde manier is dat house/lounge.) Veel plezier ermee [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 04-12-2012 2:22] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Geen nieuwe Portishead, wel lekker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Goed nummer, qua gevoel in de muziek wat meer naar de eerste twee PH maar met modernere (niet het goede woord, hou het op andere) sfeer. Beth is nog steeds on point in ieder geval. Hele album moet ik nog steeds luisteren. Enige wat echt telt. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-07-2024 15:32] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |