|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijstje??? hahaha gaan vast niet zoveel mensen maar toch maar doen. - XXL (met xxS) - Moon (met Mars) Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
whoeiii. Lijstje. - Moon - XXL - XXS Lalalalala *Geld! |
|
xxS woei welkom op ZM!! Nu ff naar het voorsteltopic he!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Absolute vette shit, wel prijzig.. 47,50 als ik het me goed herinner? Denk dat ik maar wacht op een Opeth clubtour... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Mwah. Zeker Opeth en in mindere mate ook POS zijn, ook bij het meer mainstream publiek, toch redelijke publiekstrekkers. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Oké, kan ik me wel iets bij voorstellen. Vorig jaar was het redelijk rustig vond ik. Zou ook wel leuk zijn als het wat drukker is dit jaar. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Aan de bands zal het niet liggen. Eerder aan het feit dat het midden in de festivaltijd valt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Line-up is een stuk beter dan vorig jaar in ieder geval. Maar ja toen stonden de Flower Kings als headliner hadden ze beter voor een andere band kunnen kiezen. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
PoS! |
|
nice! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Erg fraaie line up.. maar toch nog eventjes afwachten waar Huntenpop mee komt.. das toch ook vaak leuk (en in de buurt) Zelfde datum *grom* |
|
Hey XXL, al kaartjes gekocht??? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Ik wil Pain Of Salvation heel graag een lange set zien spelen maar 47,50 vind ik wel erg duur |
|
quote: Niks! Flower Kings zijn gaaf! Maar aanwezig. Ik ben erg benieuwd naar PoS |
|
Ook zeker aanwezig. Mag Opeth niet missen natuurlijk |
|
Ik vond de prijs eerst ook aan de hoge kant voor de bands die ik goed vind (Opeth en PoS). Maar ik lees net op de 013 website dat Opeth een ruim twee uur durende set gaat spelen. Misschien toch aanwezig... |
|
Kijk da's mooi. Heb er donders zin in ieder geval Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Net als PoS: Opeth 2 uur, PoS 2 uur |
|
quote: |
|
quote: Gaaf! Hopelijk spelen ze niet te gelijk. |
|
SYMFORCE II tijdschema Dommelsch Zaal 16.30 – 17.30 Textures 18.00 – 19.00 Demians 19.30 – 21.00 Pain Of Salvation 21.30 – 23.30 Opeth Kleine Zaal 16.45 – 18.00 Magic Pie 18.30 – 19.45 The Watch 20.15 – 21.30 Alquin 23.45 PBII Bat Cave 17.15 – 18.15 Quantum Fantasy 19.00 – 20.00 Solstice 20.30 – 21.30 Hypnos 69 23.30 – 0.30 Kriminal Hammond Inferno (onder voorbehoud, wijzigingen mogelijk) |
|
quote: Volgens mij laat ik je weer in de steek omdat ik dan met een vriendin op cat rock zit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Maar anderhalf uur dus |
|
Aanwezig! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
I will be there! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |