|
Auteur: |
|
|
[OT] Aiaiaiai, nog ene van Heule... Weest welkom [OT] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
1ste: Sins of Omission 2de: Faerghail, Stratuz, Shadow, Ordo Draconis, Axamenta (hehehe) 3de: Ambeon, Macbeth "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
niet van Heule maar van kortrijk, en is daar trouwens iets mis mee? En anders, kunt gij mij wat nieuwe groepen leren kennen. Alles is welkom, 'k ben nog niet zo heel lang(bijna een jaar of twee) in de metalscene geraakt. komt gerust nekeer af naar heule naar de jeugdcafé 'Den Ast' (hemelweg 34) waar we uitsluiten hardrock en overwegend metal draaien. AMO MANTOS KAKO DAIMONOS |
|
quote: axamenta hehehe? Speelt ge in da groepje? Anders 11mei komen ze naar Den Ast samen met Manic Movement en Oceans of Sadness. Axamenta is vree goe. See you in 'Den Ast' AMO MANTOS KAKO DAIMONOS |
|
JH den Ast rules: vet publiek toen we der moesten spelen (binnekort, 11 mei staan we terug in Heule) 1ste: Dark Ages 2de: Anorexia Nervosa, Old man's Child, te veel om op te noemen.... "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Penumbra ... mix van gothic en black. Opera IX Voor het betere gothicrock werk, Janus (heel afwisselend) |
|
quote: Zijt ge van de groep Ashmolean? Da zijn der toch van de groep Oceans of sadness, zeker? Ik kijk er naar uit naar onze metalnight, Den Ast groet uw AMO MANTOS KAKO DAIMONOS |
|
quote: ik zen de zanger van Axamenta en den helft van Ash speelt in OOS 1ste: Exodus!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 25-02-2002 11:49] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
On topic graag I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
1ste Onslaught Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
2e- belphegor |
|
3e: Sins of thy beloved (lake of sorrow). Bazzio Attacks!!! |
|
Dank aan iedereen die al ge antwoord heeft. als er nog groepen bestaan die die genres brengen voel u vrij en zeg mij het dan. greetz to al metallers AMO MANTOS KAKO DAIMONOS |
|
2e- rotting christ, castrum, misteltein, anorexia nervosa, eternal conspiracy, |
|
1ste = Sadus, Hypnosia, Possessed, Hellhammer, Aura Noir Ik, Wil Schuurman |
|
2de-Callenish Circle (de nieuwe) "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Anorexia nervosa was een grapje! |
|
Voor Black metal > Immortal, Borknagar Voor Gothic metal > To/Die/For, Nightwish Voor Trash metal > Testament |
|
Thanx, iedereen stijf wel bedankt, maar nog meer is welkom. Misschiens iets meer van 't eerste(trash, speed) BTW: iemand die graag Manic Movement hoort? wat vindt ge van hun nieuw plaatje? Toch een stukske beter opgenomen volgens mij, anders blijft het naar mijn zeggen even goed. Ge kunt ze anders nekeer komen bezien op 11 mei in de Broederschool in Heule (schoolstraat 2) Samen met Oceans of Sadness en Axamenta See you there AMO MANTOS KAKO DAIMONOS |
Index / Muziek algemeen |