|
Auteur: |
|
|
Death Feast Open Air 12-14 juni 2008 Locatie: Hünxe Duitsland, net over de zuid NL grens. 3 dagen ticket €43 incl. camping. Line up: -Avulsed (ESP) Brodequin (USA) Beheaded (MAL) Cock and Ball Torture (GER) Cryptopsy (CAN) Defloration (GER) Degrade (SWE) Decrepit Birth (USA) Desecration (GB ) Dying Fetus (USA) Deranged (SWE) Fleshless (Czech Republic) Gorod (FRA) Impaled (US) Inveracity (GRE) Katalexia (FIN) Holocausto Canibal (POR) Impaled (USA) Inhumate(FRA) Insision (SWE) Inveracity (GRE) Japanische Kampfhorspiele (GER) Kataplexia (FIN) Kronos (FRA) Origin (USA) Prejudice (BE) Rompeprop (HOL) Resurrection (USA) Sinners Bleed (GER) Sore (GER) Suffocation (USA) Suffocate Bastard (GER) The Grieving Process(USA) Unleashed (Se) Unmerciful(USA) Vermis(GER) Waking the Cadaver(USA) World Downfall (GER) Echt een super gezellig en goedkoop festival vlakbij de NL grens! Voor fotos van vorig jaar zie: http://www.metalshots.com/2007-06-07_DeathFeast_Hunxe/index.html Bla |
|
Vette line up Blastmaster. [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 12-03-2008 12:55] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Da's een mooie fuif! |
|
Brodequin (USA) en Suffocation (USA) kwamen toch niet meer? |
|
Maakt niet uit, wat Inveracity komt twee keer namelijk. |
|
cephalotripsy en unleashed zijn ook bevestigd |
|
Heel gaaf festival, ben er dit jaar ook weer bij. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
ziet er heel heel interessant uit! grote kans dat ik hier bij ga zijn |
|
heb mijn ticket al een hele tijd thuis liggen!!!!!!! |
|
cephalotripsy? godskolere wat een naam!!! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
mooie line up ja, origin Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik heb nog ruimte in mijn busje als mensen mee willen rijden. Brandstofkosten delen we. Mocht je meewillen stuur ff message op myspace ofzo. Heb ook nog ruimte naar andere festivals. Bla |
|
Jezus christus wat een gaaf festival. Gezellig, niet te groot niet te klein. Top voorzieningen, goede line up. En ook nog super dichtbij en super goedkoop. Het is nog wat onbekend maar het was al 2 x zo druk als vorig jaar. (paar duizend man). Voor volgend jaar verwacht ik wel een ZM lijstje met meer mensen die willen gaan! Bla |
|
dat verwacht/hoop ik dus niet, was druk zat zo en iedereen van hier gaat toch alleen maar naar Neurotic overlappingen kijken hahaha |
|
Ach er was ruimte zat voor nog 1000 man zonder dat dat de sfeer aan zou tasten of te vol zou worden. Er waren inderdaad wel veel bands die ook op Neurotic stonden. Maar bij Deathfeast kun je tenminste alles rustig bekijken, ik vond het in 013 zo jammer dat er hele goede bands in miniscule zaaltjes stonden waar niemand meer bijpaste, met overlappende tijden. (en sauna temperaturen) Wat dat betreft is DFOA een te gekke aanvulling voor veel minder geld en een uurtje rijden. Bla |
|
ik heb niets meer toe te voegen |
|
Bla |
|
De eerste 3 bands voor Death Feast Open Air 2009 zijn bevestigd: Asphyx Devourment General Surgery DFOA zal plaatsvinden van 11 t/m 13 juni 2009. Never have so many sacrificed so much for so few |
Index / Concerten |