|
Auteur: |
|
|
Zie jij al groen van jezelf of lijkt dat je wel eens een keertje leuk? Geef je dan op als figurant voor de nieuwe clip van Verderf. Deze wordt op tweede paasdag, maandag 24 maart, opgenomen in Hoorn. www.verderf.nl www.myspace.com/verderfzombiedeathmetal Leeftijd maakt niets uit, als het maar wel mag van je moeder. Bereid u voor op eeuwige roem en stuur een mail naar: info@blackoutvideos.nl (geef je snel op, aantal benodigde zombies bijna bereikt) Dan nemen wij contact op. |
|
niks voor jullie, kimmey en erbrechen? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
haha geniaal ik ben nog de trotsche bezitter van een verderf emmer. Die op menig feestje dienst heeft gedaan als kots emmer. |
|
|
|
Het is helemaal gratis, je krijgt er zelfs een zakje chips en een glas cola bij. |
|
Mag ik dan wel naakt? Against God and Government |
|
Hahaha Rotzak met zijn verschrikkelijke zombie-lul |
|
quote: In rottende spaanse kraag past goed in de film denk ik Against God and Government |
|
quote: Dan doe ik het al helemaal niet.. Voor niets gaat de zon op Het is de lichtinval ;') |
|
Brrrrrrrraaaaaaaaaaiiiiiinnnnsssss We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Om te voorkomen dat zich echte zombies aanmelden? |
|
quote: Gatverdamme! In ieder geval een goede reden om geen neptieten te nemen (niet dat ik dat uberhaupt van plan was) Ieuw! |
|
dat heb jij ook echt niet nodig nee edit; wel beetje jong [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-03-2008 21:36] Je moeder. |
|
Dan neem je die oma toch? Volgens mij niemand hier die voor zombie wil gaan spelen! |
|
waarom niet in zwolle op een maandag zijn dara genoeg zombies te vinden hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-03-2008 21:44] Je moeder. |
|
quote: Moeten ze gewoon op zondag het popfront binnenstappen, meestal zijn Ray en ik wel gekwalificeerd zombie dan... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
idd Je moeder. |
Index / Nieuws, actualiteit en media |