|
Auteur: |
|
|
HOLLENTHON - AU HEIDEVOLK - NL OFFICIUM TRISTE - NL IZEGRIM - NL Zaterdag 26 april Poppodium Romein - Leeuwarden Zaal open: 19.30 Aanvang: 20.15 Entree: 13 |
|
quote: En een dag later Hollenthon + Heidevolk in Dynamo: noord of zuid, ge komt er niet onderuit... Komen dus! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Wel aanwezig, net als de dag ervoor spelfout weggehaald... |
|
Hmm mischien wel even heen voor Izegrim en Officium Triste. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: +1 uiteraard. Maar ik heb het over aanwezig zijn in Romein. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 17-03-2008 12:07] |
|
Kaarten zijn online verkrijgbaar via deze link: KLIK HIER |
|
Aanwezig Het is de lichtinval ;') |
|
Ja, waarschijnlijk ook aanwezig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nope, toch niet aanwezig. Andere plannen voor dat weekend. spelfout weggehaald... |
|
Aanwezig in Dynamo. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Vanavond alweer Het is de lichtinval ;') |
|
Ook aanwezig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Joen! |
|
Aanwezig |
|
Was gezellig...alle 4 bands vond ik goed aan te horen en vooral Officium Triste heeft grote indruk op mij gemaakt. Jammer dat tijdens Hollenthon het merendeel van het publiek vertrok. Ben alleen helemaal naar de klote nu van de lange terugreis Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Verdomme, wat heb ik me ontzettend vermaakt! Op één na beste metalavond ooit. Hollenthon meefluiten op de blokfluit. |
|
Dus jij was die mongool met die fluit hahaha Zeker vermaakt in het buitenland... Vond het vrijdag in Deventer iets meer sfeer hebben de avond maar het was zeker niet verkeerd!! Was leuk! Het is de lichtinval ;') |
|
Hehe, ik dacht ook al dat ik jou herkende. |
|
Ja was wel gezellig, maar de voute 80s afterparty in de gloppe mocht er ook wezen |
|
Jammer dat ik nog 4 uur naar huis moest rijden want anders was die afterparty erg leuk geweest om me volledig klem te zuipen. Volgende keer dan maar hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nu heb ik je misgelopen... Nouja je stond 5 cm van me af Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Volgende keer beter. |
|
Donders, wat een gave avond. Leuke sfeer in Romein, mooie tent. En inderdaad, de afterparty met Hollenthon was heerlijk überfout ! |
Index / Concerten |