|
Auteur: |
|
|
Pauken in metal Ik vind dat pauken altijd een extra dimensie aan de muziek geven en te weinig worden gebruikt binnen dit genre. Bands waar ik van heb vernomen dat ze pauken in de muziek gebruiken. Immortal (eerste EP en album) Master's Hammer ( http://www.youtube.com/watch?v=k_q1MevhJm0 ) Celtic Frost Weten jullie bands die pauken gebruiken om hun muziek te perfectioneren? [Dit bericht is gewijzigd door R. op 16-03-2008 23:32] |
|
met ordo hebben we ooit een stel (echte) pauken de studio ingesleept, grappig detail is dat nadat ik ze jaren geleden aan een verzamelaar had verkocht ik vorig jaar de band ishtar in de gaudvishal zag en daar mijn ouwe pauken op t podium herkende.. wat die jongen overgens met die pauken deed sloeg nergens op! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Volgens mij op Virgin Black - Mezzo Forte: Requim komen ze ook wel voorbij... Pauken zijn machtige dingen! |
|
in master's hammer t best gebruikt... denk ik In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
In het begin van dominions of satyricon van Satyricon, dat zijn toch ook pauken? Celtic Frost heeft ze anders ook goed gebruikt, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Volgens mij ook wel op iedere Nile plaat, want ouwe Egyptenaren sloegen om de minuut op de pauken. Op Conceived By Inhuman Blood van Nephasth komen ze ook, volgens mij wel in MIDI vorm, voor. |
|
quote: Dat mag je wel een feit noemen! |
|
en tussendoor ben ik dus nog steeds op zoek naar The Jilemnice Occultist dus als iemand er nog eentje over heeft... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
30 euro. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
mazzel, gewoon een normaal bedrag en geen 30 euro natuurlijk wat dacht je van 15euro en geen klap voor je kop? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Doe dan maar voor 30 euro en wel een klap voor m'n kop Maar nee, ik hoef er niet van af. Blijven hopen dat je er een keer overheen struikelt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Index / Heavy Metal |