|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.myspace.com/autumnalreaperband http://www.myspace.com/entersymphonyofdestruction http://www.myspace.com/whendeathmeetsthrash [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 02-04-2008 20:27] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
aanwezig uiteraard |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 20-03-2008 10:45] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Maak in Wodan's naam eens een normale flyer, alweer dit gedrocht Against God and Government |
|
Wat is hier zo mis mee dan? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Vooral de kop tekst, gewoon een vierkant er boven op geplakt, die ook nog eens verschilt van kleur met de achtergrond. Blauw en Rood is een combi die je zowiezo nooit moet gebruiken, dat vloekt als een ketter, De letters ivm de achtergrond. Het is Black Metal geen blackmetal, men vergeet de hoofdletters etc. Bij het adres telkens veranderen van lettergroote [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 20-03-2008 16:41] Against God and Government |
|
quote: Zo ben je er weer zucht!!! als je het zo goed kunt nodigen we je bij deze uit om het beter te doen beste stuurlui staan altijd aan wal |
|
Leestekens? Bruce Banner |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-03-2008 18:04] |
|
Jongens, jongens Nu Whiterider nog ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
zowaar een keer aanwezig. mijn broertje woont er 3 straten verder op! |
|
Ik hoop dat Roy die datum haalt. ligt ie al op de IC? |
|
Geniaal :') |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Zelfs een blinde debiel kan dit nog beter, maar is goed. Dit weekend zal ik eens een fatsoenlijke flyer online gooien. Appie Against God and Government |
|
ben benieuwd zal de computer goed in de gaten houden. kom je nog langs dan? met een beetje mazzel vind je het feestje net zo slecht als de flyer ach 1 voordeel .... een flesje grolsch voor 1,20 |
|
quote: :') |
|
de derde band wordt Mortal Form |
|
Kan best zijn, maar dat boeit niet. De Grote Vraag is of de betalende bezoeker waar krijgt voor zijn geld omdat Autumnal Reaper opperhoofd Roy, zoals we allemaal inmiddels wel weten, ieder moment zijn laatste adem kan uitblazen. Heeft Roy nog haar? Zit hij onder de morfine? Vragen vragen vragen.....? Nou!?!?!?! |
|
Mooi bezig, Dekker. Bruce Banner |
|
Ja Lain, schop godverdomme dat ene topic nou eens terug |
|
quote: Je bent gewoon bang dat zij met deze stage act, meer aandacht krijgen dan TMDC |
|
quote:Ik dacht dat jij wel goed kon opschieten met Roy... |
|
Ik snap er echt geen ene drol van, is er een bepaald topic ofzo dan? Against God and Government |
|
Er is wel een topic maar die zit ergens in den vuilnisbak hierzo. Maar ik zoek even wat op moment. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-03-2008 19:15] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |