|
Auteur: |
|
|
je moet maar eens kijken op hun site: http://home.tiscalinet.be/dagorlad/ de nieuwe cd komt 25 maart eraan en hij is echt kicken! "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
thx die cd ga ik wel halen alstie komt (ken je incantations van ze??? hangt echt een vaag sfeertje op die cd ) My madness, my sadness |
|
incantations is een beestige cd enkel jammer dathet toenmalige label alle death en black groepen eruit hebben gekicked en zij dus opnieuw een demo moesten maken om zo terecht te komen bij het label waar ik nu werk trouwens de demo en de cd zijn kwasi hetzelfde, een paar nrs meer en de rest opgekuisd kwa geluid "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Iemand ondertussen de nieuwe Dagorlad aangeschaft ? |
|
Ik heb hem laatst opgestuurd gekregen ... op zich klinkt het wel aardig ... alleen veel te veel synths. Het mag van mij best orchestraal zijn maar die nieuwe cd vind ik het zwaar overdreven. |
|
quote: Komen er nog recenties van Axamenta, Dagorlad en Impedigon (ik vermoed dat je die ook wel zal hebben gekregen dan) op ZM? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Ja die komen er aan ... axamenta doe ik zelf ... de andere 2 door eltjo en hans. |
|
quote: Hehe, ben eens benieuwd... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Paultje, ja ik zit je achter je veren.. Wanneer komt die recensie er nu? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
... heb het nogal druk gehad afgelopen tijd ... ik hoop van de week er aan toe te komen. |
|
quote: Het is je vergeven.. Van de moment dat ze er staat.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Wat vond je van de Aardschok recensie? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
rare reactie met goede( lees niet afbrekende woorden zoals elke belgische band in de aardschok krijgt) enkel raar dat ze van ons vonden dat we te lange nrs maakten (gemiddeld 4.5 minuten) en dat dagorlad nrs van 8 minuten maakt vinden ze dan wel goed voor de rest vond ik het wel ok voor elke groep van belgiƫ "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Ik vind dat ze bij Impedigon het niet kunnen nalaten toch wat steken onder water te geven, zoals ze bijvoorbeeld zeggen dat ze geen ballen aan het lijf hebben om deathmetal te spelen. Dan heeft onze noorderbuur nog nooit een optreden van Impedigon meegemaakt. Het spijtige is dat zij (zoals zovelen) zelf voor de opnamekosten moeten opdraaien en zo beperkt in tijd zitten, wat een negatief effect voor het geluid kan betekenen. Ik kan u niet verzekeren of zij wel of niet tevreden zijn met sound op de schijf, maar ik kan u wel overtuigen dat die mannen op het podium echt wel stierenballen hebben. Zelfs nu nog, na de line-upveranderingen If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
Ik vind cd laaste cd pretty VAAG !!! Wiegen Meister ! |
Index / Heavy Metal |