|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hmz... lijkt erg veel op me naam (toeval btw, nooit bij stil gestaan...) Je moeder. |
|
Heb alleen een gerucht gehoord dat Peter weer in Amerika zou gaan optreden... Nee, geen korrel maar een pot zout nemen. |
|
op mijn Carnivore-Carnivore staa enkele demo versies van Carnivore nummers (USA for USA, SMD en sex and violence) ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik heb alleen de 2 cd's, en dan nog wel in van die "nice price" nep-hoesjes! grrrrr verder kan ik melden dat Carnivore nog geregeld (nou ja... "geregeld"... dat zal ook wel weer loslopen) optredens doet in Brooklyn... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Tja... als je fatsoenlijke hoezen wilt moet je de re-releases kopen (fijn voor Roadrunner ). Kost maar 20 treuro ofzo... Of je koopt de LP's! Heersend! The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed! |
|
carnivore is gewoon verplichte kost voor IEDEREEN dus ook voor jou. in een carnivore riff zit meer energie en kracht dan in vijf type o negative albums bij elkaar. en dan zijn zij ook nog eens de kampioen in het maken van botte lompe teksten (vergeet S.O.D. maar) |
|
whoeha hallo ik ben er ook. ik dacht al toen ik carnivore zag staan dat dat het werk van gutfuck moest zijn. goed bezig. PSV nummer 1 en mzzl. gay nessa nessa assasap |
|
quote: wat the hell is gutfuck... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Zou je die willen uploaden naar het FTP van Rajackar? (Mail em ff als je er nog niet in kan) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-03-2002 13:18] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Sorry,ik kan helaas niet communiceren met mijn cd-rom (d'r is een conflict in mijn computer ) Dus uploaden zit er niet in... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik als grote Type O Negative fan heb natuurlijk ook het een en het ander van Carnivore. "Masturbating in rage... I like to eat pussy" maar goed, op de "Type O Negative - Live, Rare and Hard" release van PMS staan ook 5 Carnivore nummers. Als je ze moet hebben, laat het maar even weten. Stuur ik ze wel via ICQ/MSN/PalTalk. Hakkuh |
|
ik heb nog een live bandje op zolder liggen, ik dacht '84 ofzo, als weird fact weet ik nog dat er een nr op stond als cry wolf(ofzo) en dat het nr's van de eerste lp waren, alleen een stukkk trager. maar wel vooral gaafffh. als iemand geïntresserd is, via rajackar valt wel wat te regelen.. (moet ik ff de zolder checken, staan véél teepjes, kwas in '85/'87 fanatiek tapetrader) Oud Vuil. |
|
quote: onze band! The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed! |
|
quote: Opvolger van Gutwrench? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Carnivore is lekker lomp. Ik vind die Jimi bewerking wel erg tof. |
|
Carnivore vind ik lache om naar te luisteren (ik ken 'Retaliation'). Wel een beetje kinderachtig af en toe, maar Peter Steele heeft daar wel een coole stem, wow! Niet verkeerd. |
|
Ik vind alleen die nazi beschuldigingen nergens op slaan. Type O heeft ooit in Atak moeten optreden, maar dat is afgeblazen wegens bommeldingen (jaaaaaaren terug trouwens, in de periode van hun 1e cd) |
|
Ik vind die beschuldigingen idd nergens op slaan maar nogsteeds zijn er vrienden van me die geloven dat Peter (en Carnivore dus) Nazi's waren. Alhoewel; die foto's in "retaliation" waar ze staan te pronken met speld-buttons met het symbool van de Zuid-Afrikaanse Nasionale Party (Een drie-potige variant van de hakenkruis) helpt dat imago niet weggaan. |
|
Pure provocatie, als je het mij vraagt. Daar hielden ze wel van; lekker schoppen, zeiken en zieken. |
|
Oh ja echt wel, op Bloody Kisses staan ook een paar heerlijk ziek nummers (We hate everyone en nog één, ik ben slecht in namen onthouden) |
|
Ik heb de Amerikaanse digipak-versie, staat er niet op Lekker nummer, die "We Hate Everyone". Klinkt errug Carnivore-achtig. Volgens mijn buurman staat er wel eentje op die niet op de andere staat: Suspended in Dusk |
|
ik lees alleen maar over de tweede lp van carnivore op dit forum. wel gave plaat, hoor lekker cross over enzo, maar de eerste is in mijn ogen een stuk beter, beetje heavy metal achtig, en check de stem van peter daar maar eens, ontzettend hard in de mix gepletterd en enorm brute texten, niet over WO II, maar juist meer over WO III IV en V, dus over na de nucleaire bommen etc. beetje mad max krijg ik voor ogen. ontzettend gave plaat !!! de kleding rulede ook, check deze page maar eens op ouwe pics: http://listen.to/carnivore Oud Vuil. |
|
quote: lp's passen niet in mijn cd-wall... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: helaas lezen we niks (en waarschijnlijk zal dat ook niet komen) over een 3e carnivore cd. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |