![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nog meer bierglazen... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Drugs. ![]() |
|
Ride the lightning LP. ![]() dus ![]() |
|
10 boeken voor 12,50 ![]() En een gaaf Ozzy poppetje ![]() ![]() |
|
70 pleuro kwijt voor reparaties aan de pc. AAARRGGGHH. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Auto gewassen Nog meer plantjes gekocht Potgrond voor buiten Potgrond voor binnen lak voor de deuren binnen laksetje autolak spuitbusje boodschappen ![]() |
|
Ticket Waldrock Ticket Graspop Ticket Arch Enemy Krat bier Schoenen Genoeg uitgegeven voor vandaag. ![]() |
|
quote:Die van AF mogen op een schijfje gefikt worden , kerel. die heb ik nog niet ! je beste aankopen sinds jaren trouwens, man. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Meubels voor de kinderkamer besteld. Chekc! Kamer wordt verder Tweety style en dus: Tweety Plaatjes ![]() Tweety Lamp ![]() De vrouw is aan het schilderen geslagen: ![]() ![]() Een zooi kinderkleren gekocht en gekregen (dit is volgens mij nog geeneens de helft haha): ![]() ![]() ![]() Een broek voor als het een jaar oud is ![]() ![]() En natuurlijk het allergaafste, een kinderwagen (Stokke Xplory): Plus nog een zooi toebehoren, badjes, dingetjes, Joost mag weten wat. In ieder geval ben ik een aantal duizendjes armer haha. Nu even kijken of ik die wagen kan motoriseren. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 29-03-2008 19:03] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Daar krijg je straks kinderbijslag voor terug ![]() ![]() |
|
quote: Haha..het eerste jaar kinderbijslag is niet eens genoeg om mijn kinderwagen te financieren. ![]() Bovendien krijg ik het niet, ik krijg gewoon mijn zuurverdiende geld terug wat ik eerder aan de fiscus heb moeten afstaan. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Nieuwgrieks woordenboek Fles Balvenie 12 years Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Schoonmaakkosten? ![]() |
|
nieuw toetsenbord is goedkoper .. ![]() |
|
Spongebob ..The movie Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Ik wist niet dat jij ook een gelduitgevende kant had Chelman ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Ik ben geen Jood. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Gekregen: The Police - beste nummers ![]() Gekocht in Parijs: Een zwarte baret Asbak+Aansteker met toeristische atracties erop voor WR Savatage Hoodie [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 29-03-2008 21:04] ![]() |
|
In bestelling staan: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Net uit eten geweest met pa en ma: -veel bier -Irish Coffee -Pizza Bacco (met van die hompen Italiaanse worst ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
m'n eerste gitaarstandaard in 30(!) jaar op de gitaarbeurs in Veenendaal... En een fender gitaarband 20 eurotjes bij elkaar Herman van de bakker ![]() |
|
Nog wat dvd's in de bestelling staan: ![]() ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Dat ziet er allemaal echt te slecht uit. :') ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |