|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Gezellig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! ...bij ons is het altijd gezellig |
|
Vrijdag maar weer eens naar de Aek, lang niet meer daar geweest. |
|
quote:Werd dan weer eens tijd ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik heb dur zin in!! party |
|
|
|
Vanavond!!!! Zet het bier maar alvast koud...Hub komt eraan Edit: mag ook plaatjes voor jullie allen gaan draaien....als ik TE zat ben om nog te draaien dan zal Heuyke het wel overnemen zodat ik me voor de volle 100% op de baromzet kan richten [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 02-05-2008 16:36] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
haha, jij blij dat morgen geen werkdag is Wordt gezellig [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 02-05-2008 16:46] |
|
quote:Ja, anders zou het een herhaling van afgelopen maandag worden...oftewel een catastrophale ramp Tot vanavond voor wederom een mooi bierfeestje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Present! Hopelijk gaat het op het gebied van de stroomvoorziening beter dan bij die Tool band, want daar heb ik dus niks meer van kunnen zien die avond (Leve Essent en Veolia!) |
|
het was echt te gek!! stormrider was ook super, en marcel: nog thnx voor de backline |
|
Wat een geweldig feestje met extreem veel bier Kan alleen van het einde niks meer herinneren. Dus ook niet van het gooien met krukken en flessen (zeker dat dit waar is WB? ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: jaja HEEL zeker ik stond ernaast en kreeg bijna een kruk tegen mn enkels hehe "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Bijna tegen je enkels? Damn, volgende keer maar beter mikken dus Maar wat was Stormrider weer extreem gaaf, een zeer geslaagd 10 jarig bestaans feestje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: rotzak... ik schop m terug hoor!!! was idd erg gezelig, hehe, ben compleet schor van het meebrullen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Schor? Ikke niet, heb dan ook genoeg m'n keel gespoeld [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-05-2008 13:25] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: jij wel ja. en die wat mn bed ligt vol te stinken ook... ik mocht weer BOBpen... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Kreeg net enkele fotoos toegestuurd. Ze zijn wazig omdat ze met een mobiele telefoon zijn gemaakt...maar goed, iedereen was wazig in de Azijnfabriek dus dan boeit dat ook niet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
LOL wat een foto's ! Was idd erg gezellig !!! Enne marcel: volgende keer idd beter mikken, haha (geintje wabla ) |
|
quote: Ik zeg: Serieuze pratende kut Marcel! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Lag aan de vele drank dat het mikken niet meer lukte Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |