|
Auteur: |
|
|
http://www.doornroosje.nl/ProgrammaDetail.aspx?eventid=377746&id=5629 do 24 apr | Open: 20:00 | Start: 20:30 concert rock, drone, stoner, metal Boris (jap) + Growing Rang Normaal € 12,00 Bestel Dit Japanse trio - bestaande uit Atsuo (drums/vocals), Wata (gitaar) en Takeshi (vocals, bass & gitaar) - ontmoetten elkaar op de kunstacademie. Hun groepsnaam is geïnspireerd op het gelijknamige nummer van The Melvins uit hun 'Bullhead' album en hun debuutplaat 'Absolutego' verscheen ruim 10 jaar geleden op hun eigen 'Fangs Anal Satan' label. Hun geluid varieërt van drone-metal, noise, psychedelica, stonerrock, punk en minimalisme. In het verleden werkten ze reeds samen met elektronica-noise legende Merzbow en avantgarde muzikant Keiji Haino. Dankzij schitterende platen als 'Pink' en 'Akuma Na Uta' op het Southern Lord label (waar ook drone-helden als Earth en SunnO))) resideren) kregen deze Japanners bekendheid bij een groter publiek en het respect wat ze toekomt. Live staat het trio garant voor een superheftige geluidsorkaan waarin mooie songs en allesvernietigende geluidsterreur hand in hand gaan. Tril van de grond samen met de enige echte Boris. ------------ mayoooo....? edit: kut een donderdag [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-03-2008 0:17] Je moeder. |
|
quote: Ik hou van Boris! Hay Jaap! |
|
helaas is angelcorpse dan al in Arnhem.. |
|
skopje Je moeder. |
|
Donderdag, helaas! Dat ga ik niet redden |
|
waar een wil is, is een weg! zelfs ik als opperzeikerd en luie flikker ben afgelopen donderdag naar een concert geweest! maar nu niet te hard brullen want als het vervoer niet lukt, wordt dit hem voor mij ook niet Je moeder. |
|
Nou ik ga alsonog. Tot vanavond |
|
hehe, nouja ik dus niet... Je moeder. |
|
Waar een wil is, is een weg! Luie flikker, opperzeikerd! HOLY crap, wat was Boris VET op Roadburn. En jij? Jij gaat het niet zien!! WAAROM!??!?! ai ai ai. Dit zal je de rest van je leven achtervolgen. P.S. ik eet karnivoren hehe [Dit bericht is gewijzigd door M. op 24-04-2008 21:54] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
klopt, echter was er geen wil hehe neh, die komen vast wel weer een keer in NL. gelukkig heb ik zelden langer dan een dag spijt van concerten missen + het alternatief afscheidsfeest van collega was ook goed te doen en smaak ik lekker? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-04-2008 1:37] Je moeder. |
Index / Concerten |