|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Met deze bands zal ik lekker in Grunn blijven. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mooi ja, ik wellicht ook wel. Of niet. Is nog te ver in de toekomst om over te kunnen beslissen. |
|
quote: Tof! Oooohhhw pas om 21 uur daar te zijn dan, als dat allemaal doorgaat hehe. Die zus van Hans, gaat ze strippen? |
|
quote: Die zit niet meer in die band Maar haar broer, Hans, dus nog wel. |
|
quote: gaat die dan strippen he he? see you at occultfest! |
|
quote: Oh. Naja ook wel eens leuk, een mannelijke stripper. |
|
Lovebite gemist, was toch wel mijn streven om die nog te kunnen zien maar was te laat vertrokken vanuit Groningen. The 8th Sin was sexy, met hun oranje strikjes en het kroontje van the Witch en tijdens de Zus van Hans wegens extreme moeheid en een teveel aan alcolol besloten toch maar thuis te gaan slapen. Kon nog net de laatste trein halen, al met al gezellige zooi. |
|
quote: 't Was donderdse gezellig, de sexy keer'ls hebben zich weer het zweet uit hun goddelijke balgen gespeeld . Leuk filmpje trouwens MMayo, thanx: http://www.youtube.com/watch?v=kR8sxqByNWg |
|
Jaha t was weer een dolle boel, Love Bite was erg lekker en the 8th sin heerschte, daarna was de zus van hans wel erg saai. Heb zelfs nog een duet met Jeunis gezongen ha ha maar goed dat bijna iedereen toen al weg was! see you at occultfest! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |