|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh... dan duurt t nog ff... ik woon ik Arnhem. |
|
quote: Daar wonen pathologische leugenaars toch? spelfout weggehaald... |
|
|
|
geniaal!! Thrash Till Death |
|
Voor zo'n domme film zeker? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: En gemeentegelden verduisterende fietstassen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Is dat ook niet de thuisbasis van die hamburger stelende ex-Mac medewerker? |
|
nee dat is (was?) apeldoorn o en :') [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-03-2008 2:19] Je moeder. |
|
quote: Je lijkt wel op jezus man, met die badjas van je Against God and Government |
|
Lekker op tijd! quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Doe mij dan eens een foto van Jezus in badjas. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik lijk er niet alleen op, ik.... Dit topic heeft zijn hoogtepunt in mijn opinie nu wel gehad . |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 29-03-2008 18:16] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
maar ff on topic, 't is een kwestie van geduld... Herman van de bakker |
|
Rustig wachten op de dag... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
...dat dit topic wordt verplaatst naar "onzin"? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 29-03-2008 22:43] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Stickertje in je schrift voor jou hoor. |
|
Laat dit topic maar open, deze kan binnenkort toch gebruikt worden. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Rustig wachten op de dag. Dat heel Holland Limburgs lult. Dat heel Holland Limburgs proat. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Teveel jupiler gedronken ? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Dat de Maas heel Limburg vult? |
|
Had graag een echt nieuwsbericht gehad ...sehnsucht... |
|
Want... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |