|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.myspace.com/insectwarfare lekker gedoe , ramme ramme ramme ramme ELITIST GRINDCORE ASSHOLE WHIRLWIND NOISE POWER DEATH ASSAULT FROM NORTH AMERICA beestig signature |
|
Grind en elitair, moet niet gekker worden. Da's zo'n beetje een contradictio in terminis. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hahahahahaa LOLmijnbroekaf signature |
|
Logo komt me wel ietwat bekendvoor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het is grind. De enige originele gedachte van een grind-'artiest' is om 's ochtends adem te halen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dank U wel. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Always eager to please. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: gedachte en ambitie http://www.myspace.com/etts signature |
|
Gave band! Ik vind het een opgevoerde mix van oude Napalm Death, oude Brutal Truth & Assuck. dat mag best... |
|
een kenner!!!!! signature |
|
Klinkt vet. Dank voor de tip. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Goh, wat heb ik toch verstand van goede muziek! |
|
Klinkt niet verkeerd, World Extermination even van internet geplukt ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Grappig. zei je ooit ook van hardcore. Fuck the world and fuck you |
|
www.ulitmatechaos.nl interviewtje met deze heren is daar te vinden. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Heb ik vorige week gedaan. Zalige auto rij muziek. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Moet zeggen dat de muziek me 10x beter bevalt als de bandnaam ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Doet het niet? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ja, goed te doen dit. Alleen mag de zanger wel wat progressie kennen |
|
Grind en progressie? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: misschien dat als je leest wat er in de link staat je al weet waarom ... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ach, verrek... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Excuus.niet gezien. moet dus zijn : www.ultimatechaos.nl maar dat had je nu vast wel door. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 13-04-2008 22:19] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Irritant...,wanneer mensen blijven denken dat grind de muzieksoort bij uitstek is als je je instrument niet goed beheerst... |
|
Cool bandje! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |