|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Aanwezig. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Misschien ook wel aanwezig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zal ik (+ de rest) daar dan ook maar bij aanwezig zijn? [Dit bericht is gewijzigd door conorach op 14-04-2008 14:10] |
|
*trap* |
|
*schop* Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Wat een geweld hier met al dat getrap en geschop. Ook aanwezig |
|
quote: Geweld is mettol: maar goed, zondag dus, en een meivakantie die net gestart is (dus de volgende dag alle gelegenheid om uit te slapen) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Zeker aanwezig hoewel ik wel op tijd weer naar huis ga....ben nog naar de tyfus van Leeuwarden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Welke meivakantie? Wel een korte werkweek, dus dat scheel ook weer [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 27-04-2008 18:02] |
|
Ik vertrek maar eens die kant op, begin een droge keel te krijgen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
mooi excuus Je moeder. |
|
Hehehehe, als ik zeg dat ik voor de muziek ga dan gelooft niemand mij dus dan zeg ik maar dat ik voor de drank ga Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik geloof je veel plezier Je moeder. |
|
Als het om muziek zou gaan, zouden we wel naar Fransje Bauer gaan |
|
Zo, was weer een mooi feestje... Jammer dat Joris niet mee kon doen wegens stemproblemen, maar de stemming was opperbest (inclusief een echte toegift, niet zo'n voorgeprogrammeerde die op de setlist stond), en een uitstekend optreden van Hollenthon. Enige minpunt de security die mensen een half uur voor tijd nogal dringend met biertje en al de zaal uitveegde, terwijl de bands nog makkelijk wat merchandise hadden kunnen verkopen... Maar verder dikke vette heers met Heidevolk en Hollenthon! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nieuwe Hollenthon is trouwens uitgelekt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
HEUY!!!! Wat een extreem geslaagde avond. Heidevolk was voor mij wel het toppunt . Bij Hollenthon volgens mij wel vooraan gestaan, maar heb er weinig van meegekregen |
|
quote: Tsja, daar is altijd het wachten op, iemand die een promo die hij/ zij in vertrouwen krijgt zo nodig op het net moet zetten... Labels zien dat tegenwoordig als een kans extra inkomsten te verkrijgen, helaas dat het zo gegroeid is... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Wat een vette party Ben wel zo extreem zat geworden dat ik het einde niet meer kan herinneren. Was zelfs vanochtend nog straalbezopen toen ik naar m'n werk moest rijden....de belijning op de weg zweefde van links naar rechts hahaha. Op het werk ook niks anders kunnen doen dan kotsen dus ik ben maar weer thuis nu om bij te komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: In volle glorie heet dat geloof ik, hahahaha Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Weinig glorie over momenteel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat minderen met drinken lukt wel goed als ik dat zo lees. Wil je muilperen? |
|
quote:Tja... ik mag hopen dat je op de fiets naar je werk ging. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
wachten tot hij iemand dood rijdt. eens kijken hoe gaaf en verantwoordelijk hij zich dan voelt Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |